20.

322 39 11
                                    

~седмица по-късно~







През тази седмица всичко беше... Горе долу добре.

Защо добре, ами защото връзката на Юнги и Тен върви повече от добре. Двамата винаги излизат заедно, както и с момчетата.

А защо горе долу добре... Защото всеки забеляза, че Джънгкук се опитва да отбягва някого.

Техьонг и Джимин знаеха, че този някой всъщност е Юнги, но останалите се чудиха.

Заради това в събота вечер Юнги реши за пореден път да отиде до апартамента на малчото и да го попита какво му има. Защо винаги бяга, защо не излиза... Дори не ходи с останалите на училище.

По-големият стигна и почука, а не след дълго Кук отвори.












-Хей Куки. - поздрави го Юнги.

-Хей. Какво има?

-Какво има ли, Джънгкук??... Може ли да поговорим?

-Виж, имам работа сега. И утре е ден.

-Джънгкук, защо се държиш така с мен?? Ти не излизаш и дори не идваш с нас на училище! Мен ли отбягваш така? Ако да, каква е шибаната причина!? - при тези думи очите на малчото се насълзиха. - Исках да те запозная с Тен, щеше да имаш още един приятел тук. Но имам чувството, че бягаш от мен постоянно! Омръзна ми! Ти си ми много скъп приятел и не искам да те загубя!

-Юнги... Имам работа... Ще говорим друг път...

-Каква работа, Джънгкук!? Ти не си моят Джънгкук! Ти не беше такъв! Искам си старият Джънгкук!

-Остави ме! - извика малчото и сълзи се спуснаха по лицето му.

-Няма да те оставя!











Юнги дръпна Кук към себе си и го прегърна силно. А малчото... Той не можеше да направи нищо. Отпусна се в ръцете на по-големия и остави сълзите спокойно да се стичат по лицето му.

Боли... Несподелената, едностранна любов боли. Да го вижда с друг боли...

От шибаната любов боли ужасно много...


Шуга започна да гали гърба на по-малкото момче, а то се отпусна още повече.

След няколко минути Юнги наруши тишината.












-По-добре ли си, малчо? - попита го той.

-Мм... - измрънка Кук.

-Искаш ли сега да поговорим?

-Не...











Юнги се отдели от момчето, сложи ръце на бузите му и изтри сълзите му с палец.




















❤️💓❤️

❤️💓❤️

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
All you wanted | Yoonkook ♥️ - ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora