Hari yang cerah. Burung² berkicau. Kelihatan seorang pemuda bertopi dino berwarna oren sedang melihat di luar jendela (cehh ayat) kemudian terdengar suara seseorang memanggil budak bertopi dino itu.
????:Pagi Boboiboy! Temenung apa tu?
'Boboiboy' terkejut dengan sapaan tiba² dari pemuda itu. Dia membalas dengan,
Boboiboy: Ish kau ni Fang tak reti bagi salam ke?!
'Fang' tergelak halus lalu duduk di hadapan Boboiboy. Dia dan Boboiboy berbual² sambil menuggu guru dan kawan² lain sampai.
????2: Selamat pagi Boboiboy! Fang!
Boboiboy dan Fang menoleh ke arah suara itu dan Boboiboy berkata,
Boboiboy: Pagi Gempa!
(Syah letak Gempa sebagai watak ye tapi cerita ni takde kuasa tau.)
Gempa: Awal nye korang selalunya lambat.
Gempa tergelak kecil sementara Fang dan Boboiboy memberi death glare pada Gempa, membuatkan pemuda itu berdehem.
Gempa: Haha sorry lah.
Bbb,Fang: Hmph!
Boboiboy dan Fang pout dan Gempa ber sweatdrop(?) dan memikirkan cara mahu memujuk mereka. Tiba² suatu idea datang pada Gempa.
Gempa: Eh korang,aku dengar kita ada 2 murid baru harini!
Gempa berkata. Boboiboy dan Fang menoleh dengan tatapan teruja campur pertanyaan (bm fail 😓)
Fang: Mane kau tahu?
Gempa: Eh aku kan ketua pengawas mestilah tahu!
Boboiboy:hmm betul jugak.
Mereka sambung berbual² tentang murid² baru yang akan menyertai mereka sehingga cikgu sampai dan mereka duduk di tempat masing².
K.kelas: Bangun! Selamat pagi cikgu!
Kelas: Selamat pagi cikgu!
Seluruh kelas memberi ucapan selamat pagi kepada cikgu Papazola.
C.Papa: Selamat pagi kelas. Hari ni kita ada murid baharu. Sila masuk.
Dua orang murid memasuki kelas 6 Nagasari
(Boboiboy: woi Syah pahal nama kelas kitorang pelik sangat?!
Syah: tu nama kelas aku lah bahelol!
Bbb: oh,ah hahaha sorry😅
Syah: Whatever bts)Back to story!
Kelas 6 Nagasari teruja dengan kehadiran murid baru maklumlah kelas tu ada 37 orang je patutnya 39 tapi 2 dah pindah. Jadi mereka teruja dengan kehadiran murid baharu itu.
Cikgu.Farah: Baiklah kamu berdua silakan masuk.
Dua orang pelajar lelaki memasuki kelas 6 Nagasari dan satu kelas (lagi² perempuan) menjerit kerana kekacakan mereka.(wekkk)
Cikgu.Farah:Kamu berdua sila perkenalkan diri kamu.
???1:Hi nama aku ......
To be continued...
Hai korang! Lama Syah tak Update kan? Sorry kalau chapter ni hambar otak Syah tengah penuh dengan exam awal tahun bulan 3 nanti so nak kena study lah.
Apa korang rasa pasal chap ni ok ke ko? Comment lah pendapat korang! Kalau nak comment hate sila berambus ya.
Ty kepada siapa yang sanggup tunggu cerita ni Syah minta maaf sangat² sebab lama tak Update maaf kan Syah ya?
Don't forget to vote and comment 😁
YOU ARE READING
Reverse...My enemy or lover?(Discontinued)
Fanfiction(THIS FF IS BEING DISCONTINUED BCS I THINK IT'S WRONG AND I GROWN OUT OF THAT WEIRD PHASE OF MINE) Siapa tak kenal Boboiboy? Budak paling baik,penyayang,sopan dan comel. Semua orang termasuk lelaki suka dengan dia kerana rupanya yang seakan² perempu...