~ Jimin point of view ~
ג׳ימין התחיל את הבוקר בלרוץ, השעון לא העיר אותו בזמן והוא היה צריך להספיק לאוטובוס, להגיע לבניין ההוצאה לקח שעה באוטובוס והוא לא רצה לאחר לישיבת הצוות.
המעיל של ג׳ימין התנופף מאחוריו בזמן שהחולצה שלו חנקה אותו מקדימה, רעיון גרוע ללבוש צווארון גבוה והמשקפיים שלו כמעט נפלו.
כשהגיע לתחנה האוטובוס בדיוק הגיע והוא עלה אחרי כמה מבוגרים מעביר את כרטיס הנסיעה ומתיישב באחד המקומות ליחידים נאנח ומתנשם מסדיר את נשימתו. את התיק שם בצד הכיסא והרים את הטלפון שלו כדי לסדר את השיער שקפץ לכל מקום.
הטלפון זמזם ונפתח מראה קבלת הודעה.Jungkookie
טאהיונג הציעJimin_chim
מה? באמתJungkookie
שנלך לאכול במסעדת הראמן החדשה.Jimin_chim
מאכזבJungkookie
מה?
אה?
חשבת? לולJimin_chim
קיוויתי שהציע לך נישואים כברJungkookie
עוד לא... בקרוב!ג׳אנגקוק היה החבר הכי טוב של ג׳ימין עוד מהתיכון, למרות שהיה גדול ממנו בשנתיים, הוא הכיר את אחיו מאוד טוב וככה שנהיה גם חבר שלו והם היו יותר בקשר.
לא רק זה, הם גם למדו ביחד באוניברסיטה אבל דברים שונים, ג׳אנגקוק למד אמנות וצילום, הוא עבד כצלם מקצועי לחברת מגזינים שהיו שולחים לג׳ימין לערוך לפעמים, בזמן שבן זוגו טאהיונג היה מעצב ואחראי על רשת חנויות ברחבי קוריאה, גם את טאהיונג הכיר באוניברסיטה בשנה הראשונה שלהם הם נהיו חברים טובים, עד שג׳אנגקוק הגיע והתאהב בשני קשות.
ג׳ימין התכתב עם ג׳אנגקוק בחצי מהנסיעה, ובחצי השני קרא ספר שהביא איתו עליו הוא עדיין עובד ולפעמים כתב דבר או שניים בעמוד גורם לכמה מבטים מהנוסעים שראו אותו כותב עם עט על ספר ולא נראו מרוצים כל כך, גם הוא לא מסוגל, אבל בתור עורך הוא חייב לכתוב לעצמו הערות, והוא ראה בזה משהו אסתטי בכתיבה בספרים גם עם שגיאה קטנה של מקלדת, רק למחוק או לקשקש על האות ולכתוב משהו מעליה או במקומה.
הכניסה לבניין ההוצאה הייתה מקושטת בסרטים סגולים שנפלו מהתקרה על כל סרט תמונה של ספר שההוצאה הוציאה.
ג׳ימין העביר את כרטיס העובד ונכנס למעלית ביחד עם כמה עובדים נוספים, כולם לבושים חם עם מעילים גדולים או חולצות ארוכות, חלק עם תגי עובדים מסביב לצווארם שהיו המתנדבים בקומת ההדפסות.״בוקר טוב פארק ג׳ימין״ אמרה סולאר כשיצא מהמעלית, השניים הלכו לכיוון חדר הישיבות, ידיה של סולאר היו בכיסי המעיל שהיה סגור, השיער שלה פזור על כתפיה חולצת צווארון הופיעה מתחת למעיל, היא לבשה גם מכנס מחויט שחור ונעלי עקב גבוהות, תמיד לבוש פורמלי.
YOU ARE READING
Coffee Boy & Book Shop | Yoonmin (HEB)
Fanfictionג'ימין עובד בהוצאת ספרים. יונגי הוא מנתח ראשי. יונגי צריך להגיע לחנות הספרים ואת ג'ימין מנדבים. + סיפור קצר