~ Yoongi point of view ~
ג׳ימין הראה לא את החנות, הם הלכו בין המדפים והשולחנות, בין מדורים, ג'ימין לא דיבר הרבה אלה רק הסביר איפה מה.
"יש כאן קפה מצוין למעלה" אמר והצביע לכיוון מדרגות. יונגי הסתכל עליו מצביע והוא שם לב למבנה פניו היפות, במיוחד לקו הלסת שלו.
"קפה" הוא שמע את ג'ימין אומר.
"מה?" שאל יונגי לאחר שהתנער ממחשבותיו.
"אתה רוצה קפה?" שאל שוב, "הוא באמת טוב".
"אם יש משהו שאני אוהב יותר זה קפה, אז בשמחה" ענה.
יונגי היה מכור לקפה, קשות, בכל זמן, בכל מצב, קפה ושינה היו הדברים האהובים עליו, ואיך? הוא היה יכול ללכת לישון גם עם קפה, בכל מצב הוא יכול לישון אבל קפה, הטעם המר, הריח, הוא לא התנגד לקפה, וכשג'ימין הציע לו ללכת לשתות קפה, איך היה יכול לומר לא, הדבר השלישי האהוב עליו וגבר יפה שלא יכול להפסיק לבהות בו כשהשני לא מסתכל.(A\N 1. לישון 2. הולי 3. קפה)
השניים עלו לקומה השנייה שם התפרסו שולחנות, ספות, בית קפה של ממש, עם מאפים וריח קינמון, ג'ימין שלח אותו לשבת ליד שולחן או ספה עם שולחן קפה בזמן שהלך להזמין. יונגי הסתכל סביב פעור פה, המקום בהחלט היה יפה ומרשים, הוא לא חשב שבית קפה של חנות ספרים יכולה להיות מרשימה כל כך. הוא התיישב ליד שולחן זוגי שלידו שתי כורסאות וחיכה לשני שיבוא עם הקפה. בזמן שהוא בוהה בו מרים את ידו ומסמן לעובד מאחורי הדלפק עם ידו שתי כוסות קפה ואז מצביע לכיוון יונגי עם אגודלו אבל לא הסתכל עליו, העביר כרטיס כחול וחייך.
לאחר כמה דקות הגיע ג'ימין עם מגש שעליו שתי ספלי קפה חזק וצלחת עוגיות קטנה, העוגיות היו בגודל ידו של יונגי ויש לו יד יחסית גדולה.(A\N לא כמו ג'ימין אמ איי רייט?)
בזמן שלקח את הספל בידו ולגם לגימה קטנה הוא שם לב שג'ימין מסתכל עליו ארוכות, "אז איך הקפה?" שאל העורך.
יונגי לא חשב על זה עד שנתן לקפה לרדת בגרונו וגופו התעורר פתאום, לא רק הריח ששיגע אותו אבל הטעם המריר שאהב כל כך, פיו נפתח לצורת O והוא הנהן בלי מילים.
ג'ימין חייך ואז שתה מספלו שלו.כשירדו חזרה לקומת הקרקע בסיום הקפה והעוגיות שלהם ששתו ואכלו בשתיקה יונגי הודה לג'ימין על הקפה והציע ללוות אותו חזרה לבניין ההוצאה, הוא ראה את פניו של הגבר נהפכים לאדומות כשהנהן וראה את זה כחמוד ביותר.
בדרך ליציאה יונגי עבר לקחת את הולי וקיבל את הפיקדון שלו בחזרה, ג'ימין, כשראה את הכלב הקטן היה חייב להתכופף וללטף את פרוותו החומה. הולי התחיל לנסות ללקק אותו בפנים מה שגרם לו לאבד שיווי משקל ולצחוק, צחוק שהפנט את יונגי שבהה בשניים על הרצפה וגיחך.
"סליחה, הוא לא רגיל להכיר אנשים חדשים" אמר ועזר לשני לקום, מגע ידו גרם לו להסמיק והסתיר זאת.
השניים יצאו כשהולי מוביל עם הרצועה, כשהיו בחוץ ג'ימין הכניס את ידיו לכיסי המעיל למשב הרוח הקריר ויונגי רצה להחזיק בידו ולחמם אותו, ואז לא הבין מאיפה המחשבות האלה מגיעות כי הכיר את הבחור לפני כמה שעות אחדות בלבד.
YOU ARE READING
Coffee Boy & Book Shop | Yoonmin (HEB)
Fanfictionג'ימין עובד בהוצאת ספרים. יונגי הוא מנתח ראשי. יונגי צריך להגיע לחנות הספרים ואת ג'ימין מנדבים. + סיפור קצר