Jin Story's Part 2

7 0 0
                                    

[Saat Di Dalam Kelas]

Kai: Wah wah tengok tengok guys siapa datang lambat nii

Jimin: Ye lah kot,lambat macam hapo!

Jihoon: Ape korang membebel ni! Buat ape korang nak cakap pasal dia! Dia kan memang selalu datang lambat... Bodoh pulak tu... Haih.. Tak sesuai sekolah sini!

Kai: Haa lah kan.. Buang masa kita cakap pasal dia!

Jimin: Betul tu,dah kau pergi blah Jin nak muntah aku tengok muka kau tu acah sedih!

Saat jin nak pergi ke tempat duduk... Sana meletakkan kaki dan Jin terjatuh... Semua orang ketawakan Jin....

Irene: Upps! Sengaja! Sorry Jiiinnn!!! Hahahahahahaha

Jin bangun dan pergi ke tempat duduk dan melihat banyak di meja melihat bekas conteng contengan yang bertulis perkataan tak baik...

Setelah itu guru mata pelajaran pertama masuk... Dan datang seorang murid baru perempuan...

Cikgu: Selamat pagi anak anak!

All: Selamat pagi cikgu!

Cikgu: Okay kita ada murid baru hari ini.. Murid baru.. Kenalkan diri...

???: Baik cikgu.... Hai semua!
???: Nama saya... Jisoo!

Jisoo: Saya pindah ke sini kerana perkejaan ayah saya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Jisoo: Saya pindah ke sini kerana perkejaan ayah saya... Harap kita boleh berkawan baik! Itu saja pengenalan saya... *Menunduk hormat*

Cikgu: Okay,awak boleh duduk di sebelah orang berambut pink tu...

Jisoo: Baik cikgu!

Cikgu: Ok mari kita memulakan pelajaran seperti biasa... Blablablabla

[Saat masa rehat]

Jin: Wah nasib baik mak bagi duit lebih hari ni... Boleh beli makanan lebih ni!:v

Jimin: Waw... Banyak duit nampak...

Kai: Entah bagi lah siket...

Jin: Tapi ni duit mak—

Jihoon:Kau apa benda yang susah nak dengar ni hah?! Orang kata bagi bagi lah! Pekak ke?!

Jisoo: Stop! Jangan buli! Buli tu tak baik!

Kai:Ohh budak baru cantik ni~ Kenapa awak bela dia? Dia ni bodoh tau..Muka macam baru kena sengat lebah... Awak tak malu kah?

Jisoo: Saya nak kawan tak pandang fisik! Saya kawan ikut kan hati... Asalkan dia baik!

Jimin: Haduh Jisoo Jisoo... Nasib baik kau ada... Kalau tak lebam muka Jin hari ini...

Jihoon:Dah jom blah.. Buang masa nak drama kat sini..

Jimin n Kai:Jom!

Kai:*membisikkan kat telinga Jin* Kau selamat hari ni bodoh~

Jin Story'S Where stories live. Discover now