Saya akan sambung cerita ini..... Mulai sekarang saya akan banyak buat part dari bacaan yang terbanyak!! Okay,maaf pagi tadi cuma pengumuman... Sebab tengah fikir idea... Baik jom kita mulakan...
______________________________________
Jin: Macam macam lah Jisoo ni_- Tapi dia baik.... Peramah.... Peduli kan orang..... Haih... Kau jangan berangan Jin!!! Dia mesti tak suka kau!! Kau check diri kau dulu Jin!!
Jin: Mesti Jisoo tak suka aku... Banyak lagi lelaki idaman kat sekolah sana... Huh...Puan Ne: JIN!!!!!!!!!
Jin: Haduh apa lagi ni... YE EOMMA?!
Puan Ne: Ni kawan kamu datang ni!!
Jin: Ha ye! Siapa pulak datang ni malam kot,eomma tak bagi tahu ke ni dah malam? Kalau Jisoo tak mungkin sebab baru je habis chat...
Puan Ne: Kamu melamin ape lagi ni Jin? Tu kawan kamu tunggu tu...
Jin: Perempuan atau lelaki?
Puan Ne: Lelaki... Katanya nama nya Kai...
Jin: Hah?!!! K-k-kai?
Puan Ne: Iya Kai... Kenapa?
Jin: Eh takde apa apa
Puan Ne: Dah cepat dia tunggu..
[Kai pov]
Kai: Kau akan hilang segala-galanya Jin... Hahahahahaha *Dalam hati*
Jin: Kai?
Kai: Ah Jin! Marilah duduk sebelah aku...
Jin: Takpe aku duduk depan kau je...
Puan Ne: Kai? Jin? Ni eomma bawakkan teh untuk kamu berdua..
Kai: Eh takpe Aunty.. Susah susah je....
Jin: *dalam hati* Sejak bila dia baik ni?!
Puan Ne: Eh tak apa lah Kai... Tak payah panggil Aunty... Panggil ja Eomma Ne...
Kai: Oh... Betulka aunty?
Puan Ne: Iya... Kamu kawan baik Jin yea?
Jin: Ta—
Kai: Sudah tentu iya eomma Ne!
Puan Ne: Ohh... Baguslah... Akhirnya dia ada kawan baik... Sebelum ni dia kata dia ada 2 kawan baik ja.. Rm dan Jhope... Kamu yang ketiga lah yea?
Kai: Oh Itu tak tahulah... Jin yang aturkan...
Puan Ne: Hmm ok ok lah.. Korang berdua berbual lah... Minum teh ni... Eomma nak naik atas sekejap.. Ye? Oh ya eomma nak ambilkan pencuci mulut sekejap ye...
Kai: Baik eomma Ne....
[Setelah Puan Ne pergi~]
Jin: Mana kau tahu aku tinggal kat sini hah?! Lepastu pura pura baik depan mak aku!
Kai: Rilex bro,aku minta maaf,sebab aku selalu buli kau.... Aku tahu aku salah.... Please Maaf kan aku.....
Jin: Aku dah lama maafkan kau..
Kai: Terima kasih....
Jin: Sama sama...
Kai: Besarnya rumah kau. Kau siap ada 5 buah kereta! Kaya nya kau!
Jin: Hehe... Terima kasih...
Kai: Tak ada hal lah!
Puan Ne: Ha Kai... Makanlah kek ni maaf ye kalau perisa nya biasa perisa red velvet...
Kai: Wah eomma Ne terima kasih.. Perisa kek ni bukan biasa biasa! Sedap ni!
Puan Ne: Alah ada ada sahaja kamu ini Kai! Dah dah makan ye....
Kai: Terima kasih eomma Ne...
Puan Ne: Ye...
Jin: Jemput lah makan... Jangan malu malu yea
Kai: Ye,terima kasih...
[Setelah selesai makan]
Kai: Jin...
Jin: Wae?
Kai: Aku nak ucap terima kasih.... Sebagai tanda terima kasih.. Aku nak ajak kau ke suatu tempat....
Jin: Alah kau ni baik sangatlah.... Tak payahlah...
Kai: Alah... Please lahhh.....
Jin: Haih... Ok ok..
Kai: Thank you!!!
Jin: Yeye.. Dah aku nak siap siap....
Kai: Yow!
[Setelah bersiap]
Jin: Jom..
Kai: Jom!
[Saat di kereta]
Kai: Biar aku drive ok?
Jin: Ok..
[Saat di tempat ingin pergi]
Jin: Kat mana ni?
Kai: Ini lah nama nya Club Malam...
Jin: Ergh... Ini tempat ada apa kat dalam?
Kai: Tempat nak rilex kan diri..
Jin: Aku memang dah rilex ni aku tak stress..
Kai: Alah ikut je lah... *Smirk*
Jin: Em.. Okay..
[Saat di dalam]
Kai: Hai bro!
Jihoon : Hai bro! Orang yang kita nak siapkan tu dah ada?! *Mabuk*
Kai: Dah bro!
Jin: Kenapa diaorang ni lain macam? Bau apa ni? Kenapa semua perempuan pakai baju terbuka sangat? Kau kata tempat tenangkan diri?
Kai: Ini lah tempat tenangkan diri...
Jimin: Halah.. Jin rilex Ah bro! Kita sama sama enjoy malam ni! *Mabuk*
Jin: Korang dah kenapa ni?! Macam dah tak waras?! *Dalam hati* kenapa aku rasa macam tak sedap hati? Kenapa jantung aku berdegup kencang?
Jin: Dah! Aku nak balik! Bau dalam tempat ni tak sedap!Jin keluar arah ke pintu keluar...
Tiba tiba ada yang pelik Jin dari belakang...Irene: Ahhh~ Oppa~ Jangan lah pergi... I need you~ Oppa rindu aku?
Jin: *menepiskan tangan Irene* Dah aku nak balik! Korang nak perangkap aku kan?! Jangan harap!!! Aku tak buat salah kat korang pon tau!!!! Dasar tak ada hati! Kai kau balik sendiri!
[Saat di kereta]
Jin: *mengeluarkan air mata* Aku tak buat salah kat korang pon... Kenapa korang buat aku macam ni?
[They pov]
Kai: Guys! Plan A Kita gagal!
Jihoon: It's okay~ Kita guna plan B...
Jimin: Siap boss,sini my lady~
Jennie: Okay oppa~
Nak tahu apa plan diaorang? Tunggu di Part seterusnya...... And saya akan cuba satu hari 2 episode.... So hari ini saya sudah buat 2 episode.... Korang enjoy tak? Kalau iya komen ya? Kalau tak.. Emm... Suka hati korang lah.. Tapi jangan yang negatif okay? Okay bye~ 🤗
Saranghaeyo 🥀
YOU ARE READING
Jin Story'S
FantasyMengisahkan Jin selalu difitnah,dibuli,di ejek... Tetapi dia ada masa bahagia.....