Ashley bunların hepsini unutmak istiyordu artık şu vampir meselesini kafasından çıkarmak ve güzel ve rahat şekilde uyumak istiyordu ve artık yüzünü yıkayıp hemen dişlerini fırçalamayı bile unutmuştur o kadar nefret etmişti bu olaydan [Sabah olur]Ashley uyanıp hemen dişlerini fırçalamak üzere tuvalete gitti aynaya baktığım an Bir Çığlık atıp geri çekildi Keskin bir şekilde duruyor ve ten rengi bembeyazdı aynı kağıt gibiydi Ashley korkudan ağlamaya başladı bana ne oluyor diye sayıklıyordu sonra gücünü toplayıp aynaya tekrar gir de tabii ki de gözlerini ovuşturdu ve maalesef ki bir şey değişmiyor aynı gördüğün şey yine aynıydı hayal gördüğünü sandı ama maalesef gerçek di bu gördüğü şey bugün hem de o gün gelmişti yani evlerin kontrol günü ne yapacağını bilmiyordu makyaj bile yapamaz da her tarafı bembeyazdı kesinlikle bulurlardı sonra bir anda kapını çalmaya başladı Ashley koşturarak bir dolaba saklandı kapıyı açmayınca oradaki kişiler kapıyı kırdılar ve biz vampir arayışındayız ve sizin evinizide kontrol edicez bakar mısınız beyefendi veya hanımefendi dedi oradakiler maalesef kimse çıkmayınca onlar aramaya başladı Ashley içinden içinden ağlıyordu tam onun saklandığı odaya geldi sıra her yeri kırık döktüler ve sıra Ashley in dolabına geldi.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
$ Vampir Okulu $
VampireNormal hayat yaşayan bir kızın daha vampir olduğundan haberi yok ve nasıl maceralar yaşcağındanda haberi yok shhht!🤫