7.Bölüm-İstanbul 🇹🇷

54 6 0
                                    

EXO üyeleri first class da otururken kızlar da economy class da oturuyorlardı.

Esra ve Nur önünde oturan amcanın parlayan kel kafasına ve horlamasına gülüyorlardı.
Ama bu normal bir gülüş değildi.Bildiğiniz domuz sesi çıkarıyorlardı.

İnsanlar onlara rahatsız olmuşcasına bakıyordu.

O kadar seslilerdi ki exo üyeleri bile bu anırmayı duymuştu.

Xiumin:Bu ses ne? Sizde duyuyor musunuz?

Chanyeol:Salağın teki gülüyor işte.

Baekhyun gülerek ,,Gülmüyorlarki adeta kişniyorlar."

Bu dediğine Exo üyeleri gülmeye başlamıştı fakat bir süre sonra o ses hala kesilmediği için çok rahatsız olmuşlardı.

Kai:Acaba şikayetçi olduğumuzu mu söylesek?

Suho:Bence de söyleyelim. Pardon bakar mısınız?

Hostes Suho ya doğru dönmüştür ve onun şikayetçi olduğunu öğrendiğinde sesin olduğu yöne gidip,başlarında onları azarlayan övür hostesler gibi uyarmaya başlar.

Kızların yanında yaklaşık üç tane hostes vardır ama kızlar kendilerini tutamıyordur.

Hostes: Hanımefendi eğer susmazsanız si-

Nur hostesin lafını keserek
,,Ne yapıcaksınız uçaktan mı atacaksınız"der ve bunu dediği an daha çok gülmeye başlarlar.

Herkezin ağzından şikayetçi oldukları hakkında kelimeler
çıkıyordu.

Hostesler en sonunda kızları alıp en öne götürüyorlardı ve geçerken Exo üyelerini görür görmez patlamışlardı.

Chanyeol hiç şaşırmamış şekilde ,,Zaten anlamalıydım bu domuz sesinin onlardan çıktığını" der.

Baekhyun kızlara bakıp el sallar.

Esra ve Nur da heyecanla geri el sallarlar ve o sıra chanyeol baekhyunun elini indirir ve,,Neden o şeyleri tanıdığını belli ediyorsun?Rezil olduk sayende" der

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Esra ve Nur da heyecanla geri el sallarlar ve o sıra chanyeol baekhyunun elini indirir ve
,,Neden o şeyleri tanıdığını belli ediyorsun?Rezil olduk sayende" der.
Baekhyun bu dediğine biraz bozulmuştur.

O sırada kızlar hosteslerin oturduğu bölüme oturmuş azar işitiyorlardı.

Aradan bi süre geçtikten sonra yolcular aşağıya iner.

İki kız Taksi ye binip Nur'un evine giderken Exo üyeleri ise lüks bir araba ile otele giderler.

İşte fakirliğin gözü kör olsun.

Esra eve varır varmaz çalışacağı yeri arar ve tatlı bir kadın telefonu açar.

Kadın: Buyrun ben Sevgi Karaca. Nasıl yardımcı ola bilirim?

E:Şey merhaba ben Esra Çevik.
Bana bir Mail gelmişti. İşe alındığıma dair. İş hakkında bilgi ala bilir miyim acaba?

K:Ne gibi bir bilgi?

Esra: Yani şöyle.Mesela işe ne zaman başlayacağım ve tam olarak ne yapıcam.

K:İsterseniz buraya yarın akşam saat 18:00 de gelin birlikte konuşalım.

E:Tamamdır teşekkürler.

Ve telefonu kapatırlar.
Kızlar bugün dinlenip yarın işlerine koyulucaklardı.
O yüzden bugünü iyi değerlendirmeleri gerekiyordu.

Esra:Kanka ya son günümüzü kitap okuyarak mı geçiriceğiz. Birlikte bişeyler yapmayacak mıydık?

N:Hm ne gibi mesela?

E:Bilmem mesela Exo next door izleyelim. Ne dersin?

N:Harika fikirr.

İzlerken yolculuğun yorgunluğu ile uyuya kalırlar.
Ertesi gün Nur sabah kalkamamıştır ve işe geç kalmıştır. Hemen alel acele evden çıkar. O sırada Esra Akşam için hazırlık yapar.

Aradan baya bir süre geçer ve saatin 18:00 olmasına bir saat kalmıştır. Hemen evden çıkacağı sıra aklına köpekçik chanyeol gelir ve Nur'un eve çok gecikeceğini bildiği için onuda yanına alır.

İş yerine geldiğinde buranın bir konser salonu olduğunu yeni keşf eder. Kapıya doğru yaklaşır ve tam gireceği sıra biri onu durdurur.

Bir adam ona köpeği ile nereye gittiğini sorar.
Büyük ihtimalde buranın görevlisi olduğunu düşündüğü adama Chanyeol'un tasmasını uzatır, ve ona göz kulak olmasını söyler.

İçeri geçer ve telefonda konuştuğu kadınla karşılaşır.

Kadın etrafı dolaştırırken Esra ya dönüp ,,Bakın,yarın çok önemli bir grup burda olucak. Lütfen işinizi düzgün yapın.Yoksa Türkiyenin adı kirlenir"der.

Esra kadına dönüp ,,o bahsettiğiniz önemli sanatçılar kim acaba öğrene bilir miyim?"der.

Esra kadının dediklerini duyunca üstünden kaynar sular dökülür.
,,Yarın akşam Exo üyeleri burda konser vericek. Bugün prova için burada olucaklar. Makyaja olan ilginizi ve becerinizi bize iyi göstermeniz lazım. Yoksa işiniz başlamadan biter."







Bölümün sonuna geldik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölümün sonuna geldik.

Farkındayım birçok yazım hatası oluyor.
Hele önceki bölümlerde gerçekten aşırı rahatsız eden yazım hataları olmuş. Onları düzene sokmayı düşünüyorum. Eğer bir yazım hatası olursa bize özelden yazarsanız onları düzeltmeye özen gösteririz.

Şimdiden Teşekkürler😊❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 11, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Chanyeol'un başı türklerle belada Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin