Hyunjin
"sonunda" diyerek kafamı masaya gömmüştüm ve bu biraz canımı acıtmıştı. Sonunda projeyi bitirebilmiştik.
Kafamı kaldırdığımda Seungmin'in bana endişeli bir şekilde baktığını gördüm. Biraz yaklaştı ve işaret parmağını anlımda gezdirdi.
"hyunjin ne yapıyorsun? Bir anda yapılır mı! Canın çok acıdı mı? Kızarmış anlın. "
"sakin ol seungmin. Üzgünüm. Ve evet birazcık acıdı. "
Dudağını büktü ve anılma doğru yaklaştı. Ne yapacaktı merak ediyordum.
Anlıma değen dudaklarla gözlerimi büyüttüm. Seungmin beni anlımdan öpmüştü. Ama hemen geri çekilmişti.
"hadi toplanalım bitti zaten herşey"
Hızlıca söylediği şeyler ile ona baktım. Kızarmıştı. Utanmış mıydı o? Gülümseyip toplamasına yardım ettim.
-"hangisine girelim?"
Sorduğum soru ile filmleri incelemeye başlamıştı. Evet sinemaya gelmiştik ve şu an onun film seçmesini bekliyordum.
"şunu izleyelim eski bir film buna gitmeyi çok istemiştim. Ama gidemedim. Sence nasıl?"
"olur ama başlamasına çok var beklemek yerine gezelim mi?"
Başıyla onaylamıştı. Gülümsedim. Umarım güzel vakit geçiririz.
-"Bu sana yakıştı. Hadi değiştirde parasını ödeyelim. "
Kafasıyla onaylayıp kabine geri döndü. Bir sürü şey denemiştik ve neredeyse aynı olan iki sweat de karar vermiştik.
Seungmin kabinden çıkınca kasaya ilerledik ve parasını ödedik. Telefonumu çıkarıp saate baktım.
Lanet olsun başlamasına 1dakika kalmıştı. Anca koşarsak yetişebilirdik. Seungmin ne olduğunu anlamadığını belirtircesine bakıyordu. Hemen elini kavradım. Yolda ona açıklardım.
-Elimiz hala birbirine kenetli bir şekilde sinema salonuna girdik. Hemen koltuk numaralarına bakarak yerimizi aramaya başladık. Bulduğumuzda ise yerimizde daha doğrusu benim oturacağım yerde bir kızın oturduğunu gördük. O neden bu kadar kısa giyinmişti ki?
"pardon orası bizim yerimiz lütfen kalkar mısınız"
"waay buraya otururken sahibinin yakışılı olcağını tahmin etmemiştim. Numaranızı alabilir miyim yakışıklı beyefendi?"
"bu imkansız hanımefendi lütfen kalkar mısınız?"
"ah hadi ama sevgilin mi var?"
"evet bu yanımda gördüğün kişi benim sevgilim şimdi uzatmadan kalkın lütfen"
Kız kalkıp gidince ben yerime seungmin de yanıma oturmuştu ve bana garip bakışlar yollamaya başlamıştı.
"niye ona sevgili olduğumuzu söyledin hyunjin"
"belki gerçektende öyle olmasını istiyorum"
"ne? Anlamadım?"
"diyorum ki; seni ilk gördümden şu ana kadar sana farklı duygular besledim sürekli seni ve seninle ilgili herşeyi öğrenmeye çalıştım. Sana yardım etmek istedim. Şimdi de soruyorum. Seungmin, senden hoşlanıyorum. Benimle çıkar mısın?"
Gözlerini büyüttü sonra da başını eydi. Kaldırdında ise gülümsüyordu. Gülümsemesi güzeldi...
"seni seviyorum Hwang Hyunjin"
"seni seviyorum Kim Seungmin"
Ve en güzeli ise birleşen dudaklarımızdı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Can't // Hyunmin✔️
Fanfiction[Tamamlandı️] Böyle olabileceğini nereden bilebilirdim ki?