Part 1

30.7K 55 1
                                    

Winter.
Het is de koudste periode van het jaar. Ik zit in de sofa voor de openhaard met een lakentje over mij rustig te scrollen op men gsm. Plots krijg ik een berichtverzoek op men Instagram. Omdat ik wel nieuwsgierig ben neem ik een kijkje. Het is een jongen. Hij stuurt me: 'Hey leuke foto's 😍'. Mijn gezond verstand zegt van er niet verder op in te gaan, maar mijn vinger die op de accepteertoets drukt zegt wel iets anders. Ik stuur hem:'Dankje😊'. Voor ik het besefte waren we over alles en nog wat bezig en zijn we blijven sturen tot kot in de nacht. En we weten allemaal wat er gebeurt als ik te laat opblijf. Dan denk ik niet meer helder na. Zonder er over na te denken vraag ik hem:' Ben je nog maagd?'. Waarop hij reageert :'Nee', 'Jij wel?'.
Natuurlijk moest ik daarop eerlijk reageren en hem dus zeggen dat ik nog maagd ben. Maar hij vond dat blijkbaar wel leuk. En zo begon het. Zo kregen we een hele conversatie over seks. Hij vroeg me of ik wel seks zou willen hebben, of ik wel al voorspel had gedaan, iemand gekust had en of ik het wel met hem zou willen doen. En op dat laatste zei ik ongetwijfeld ja. Want hallo, heb je hem al eens gezien? Hij is zo knap met zijn zwart haar dat perfect gestyled is met gel, zijn perfect getrimde volle baart, zijn chocolade bruine ogen, zijn brede schouders en ja zo kan ik wel even verder gaan. Uiteindelijk hebben we dan toch besloten om te gaan slapen. Hij stuurde me slaapwel met een kussmiley. Ik zei hem slaapwel terug(zonder een kussmiley want kom op we moeten een beetje hard to get spelen hé). Ik legde me in mijn bed en smolt weg in mijn kussen dromend over hem.
——————————————————

Hope you enjoyed it! ❤️

Een stap naar een andere wereldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu