Morning sayang. Sambil Amanda mengucup dahi Sherry yang masih mamai dalam dakapan Amanda. Ya kehidupan mereka benar-benar tidak ubah seperti pasangan suami isteri yang hangat dilamun cinta. Wakeup dear. Jom kita siap-siap pergi breakfast. Semalam kan kita dah deal nak pergi makan-makan, shopping? Tengok wayang? Sherry tersenyum bahagia mendengar kata-kata dari Amanda yang romantik itu. Dia terasa dirinya terlalu beruntung mempunyai pasangan seperti Amanda yang sentiasa memahami nalurinya. Yelah Amanda juga seorang perempuan, tentu Amanda memahami nalurinya 100%.
Hmm malasnya I nak bangun. I rasa tenang sangat dalam dakapan You Am. tapi I lapar. Hehee so I memang kena bersiap untuk breakfast. Hehehe. So... can we shower together? Sherry merenung mata Amanda dengan penuh manja dan mengoda. Huh! You... mana lah boleh I tolak you punya request. Of course boleh. Ok dah jom. Kita mandi sama-sama ok! Lets go dear.
......................................................................................
Tiba-tiba, airmata Amanda mengalir deras kerana mengingatkan kisah silamnya yang jauh terpesong bersama Sherry. Ya Allah! Apa yang aku dah buat selama ini. Kenapa? Kenapa? Mata hati aku buta? Kerana aku boleh buat dosa semudah tu?
Ingatan Amanda ketika itu segar dengan kenangan-kenangan hitam dan dosa-dosa silamnya. Tanpa disedari makin deras airmatanya mengalir.
......................................................................................
YOU ARE READING
Aku Hanya Manusia
RandomCerita mengenai seorang wanita bernama Nur Amanda Sofea yang telah kembali kepada kehidupan fitrahnya. Apakah sebenarnya kisah hidup jalan cerita Nur Amanda Sofea yang sebenarnya? Jom baca.