Seni Ararken..

14 3 0
                                    

Seni ararken gözlerim kör olmuştu.Uzaklara bakıyordum hep ama seni seçemiyordum oralarda.Sana ne olmuştu,kimler aldı seni,niye bu hale geldik inan bilmiyordum.Sadece bekliyordum,evet evet bekliyordum seni,hemde bıkmadan usanmadan.Evet ufak tartışmalarımız olmuştu nadiren de olsa ama sonu bu olmamalıydi dimi?birden bire birbirimize belli etmeden bırakıp gitmen gerekmiyordu dimi.Yapmasaydın be kıymasaydın bize gözünü sevdiğim,o kadar hırslanıp gitmene değdi mi ha söyle hiç değdi mi?Niye yaptın bunu bize,yoksa sen bu sevdayı ve ikimizi hiç düşünmedin mi?
Bir an olsun acaba gittikten sonra,fırsatını bulup elini vicdanına koyabildin mi?Keşke giderken bir kez daha düşünebilseydin,"acaba ben doğru mu yapıyorum?"diyebilseydin.
Hayat hepimize adil olmuyor evet, kimisi bazen yaşamaya devam etmek ve sınav dünyasını sağlam geçebilmek  için geniş bir yoldan,kimiside benim gibi dar bir köprüden geçmek zorunda kalır.Emin ol ben sağ salim bu yolları geçebilmek için elimden geleni yaptım hatta fazlasını.Hayatım boyunca çok çalıştım,hep çabaladım ve bir kez olsun pes etmedim.Çok yoruldum evet hatta bayağı bir yıprandım.İnsanlar ben çabaladıkça hep üstüme geldiler,ayağımı kaydırmak isteyenlerde oldu iyiliğimi isteyenlerde.Her türlü insanla karşılaştım ben bu hayattta,tecrübelerim oldu tabi yaşamış olduğum zorluklar.Fakat bana çok şey öğretti aslında,güçlü olmayı,ayakta dimdik durup ekmeğini taştan da olsa çıkarabilmeyi,hele ki kimseye ihtiyaç duymadan duysanda çözümünü kendin üretmeye ve bu şekilde devam etmeyi öğretti bana bu yaşam.Herşeyi kabul ettim,uyum sağladım ve güçlü olmaya çalıştım yalnız senin bana bu yaptığını,her ne kadar güçlü olursam olayım unutamadım,evet kolay değildi çünkü hemen unutabilmek,düşünsene birini çok seviyorsun ona ve dediklerine inanıyorsun sonra tamamen kendi duygularını teslim edip ona güveniyorsun,sana kendini öyle güzel sevdiriyor ki bu adam,öyle güzel duygularını okşayıp sana seni özel hissettiriyor ki;sanki senden önce kimseyi bu kadar sevmemiş gibi geliyor sana,öyle sadıkmış gibi güven veriyor ki sanki hiç seni üzmeyecekmiş gibi.Düşünsene sana bu kadar güzel duygular yaşatıyor seni havalara uçuruyor mutluluktan ve bir süre sonra bir bakmışsın ki kaybolmuş,uçup gitmiş sanki o yaşananlar,rüya gibi.Uzaklarda şimdi hem mücadele ediyorum sıkıntılarımla hemde seni arıyorum yılmadan.Belki karşıma çıkarsın denk geliriz diye bir ümit bekliyorum seni,bilmiyorum karşılaşırsak ne olur, ne dersin bana beni görünce,ne konuşuruz karşılıklı ama yinede ne olursa olsun seni özledim be yarim,hata yapmışta olsan seni hala ilk gün gibi seviyorum biliyormusun?
Hadi sevgilim,çıkta tesadüfen de olsa bir kez daha karşıma,hem özlemim dinsin hemde göz göze de gelsek hasret gidereyim seninle..Kader nolur kırma beni geçte olsa yine bekliyorum sevdiğimi,karşıma çıksında ölmeden şöyle dünya gözüyle bu gözler ve yüreğim,tekrar vefasız sevgilime değsin..

Uçsuz Bucaksız SevdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin