Despre personaje și zodiile care eu cred că se potrivesc.

124 7 6
                                    

Bună siua dragii mei și dragele mele bunăciuni.
După cum știți serialul Naruto este format dintr-un puști blondin, războaie multe căcălău pt petrol și cauza războaielor inima lui Rin, virgini, Sakurwa etc.

Să vorbim puțin despre câteva personaje semi-nufoarte-dar-destul-deimportante din mega serialul foarte iubit, Naruto.

De asemenea voi scrie și zodia care cred eu personal că se potrivește pt fiecare personaj.

Naruto: Blond, ochi albaștri specific unui rus din Kazan, comportament: încăpățânat aș putea spune că este zodia capricorn cu ascendent în taur. Dar nu este, nu știu ce zodie este lmao.  Propoziție preferată: SASUKEEE.
Dacă îmi place acest personaj? Da lmao gen cine nu ar vrea un frățior sau iubițel precum dragul nostru Naruto?

Sasuke  sau Sasuka pentru cunoscători: Vaaaaii ))))))
Plm dacă aș putea descrie acest personaj aș pune o melodie de la Evanescence " haunting " mai exact și cam atât. 
Sasuke este un băiețel cu părul negru și ochi negri și sufletul exact, negru. Asta în prima parte a seriei, și în a doua...și cam tot timpul. Pare zodia sincer, rac. De ce? Păi e genul care suferă non stop după atenție în general din orice suferă, și arată a emo. Da, și eu sunt zodia rac.
Propoziție preferată: NARUTOOOO.
Mai pot spune că are ascendent în scorpion din cauza setei pentru răzbunarea clanului. Știți voi, nu dau spoilere.

Sakura:  Bă hai să ne facem puțin înțeleși. Sakura, este un personaj controversat deoarece a fost catalogată drept nefolositoare din cauza faptului, că, în prima serie plângea, urla și nu făcea mai nimic.
Sakura este OK, Sakura a devenit puternică și cam atât. Trebuia să strălucească și ea, nu?
Zodie: Shannaro.

Kakashi : Păi domnul Hatake, este un domn BINE. Arată bine, e badass, citește porn în fața copiilor îl doare în pulă de viață și trebuie să-i luăm exemplul. Singurul care a trecut printr-un  căcat de viață și nu a decis să distrugă lumea. Ok, îl ador.
E liniștit își vede de treaba lui și e foarte profund. Pune suflet în ce face și chidori în inimile fetelor. Daddy? Yes.
Zodie: Perfect plm.

InoMă, să fiu sinceră pe Ino o văd așa genul de tipă care ți-ar fura crush-ul la liceu. E ok nu prea multe cuvinte, arată bine panarama și eu ca fată i-aș dărâma rinichii. Zodie? Pițipoancă.

Shikamaru:  Inteligența combinată cu lenea cronică este ceva ce nu vezi foarte des. Toți am crezut la început că Shikamaru e umbra pământului. Te-ai...prins?...Dacă să zicem, Shikamaru era personajul principal nu mai era război sau pur și simplu nu mai exista seria în plm. Despre acest personaj aș spune că este zodia: taur cu ascendent în mamăceașdormiacum.

ChojiOk numai o secundă să-mi ascunda punga de popcorn. Așa, despre Choji pot spune că...uhn... mănâncă mult lmao. Dar pe lângă asta are o latură minunată, este prietenos și jucăuș.
Zodie: pateu.

Asuma:  Deci cu el aș fuma o țigară așa ca profesor-elev și i-aș asculta sfaturile despre viață și self love cu mare drag. Unul din senseii mei preferați.
Zodie: cred că fecioară.

Kiba: Pe Kiba l-aș vedea în Twilight, mascul Alpha. Păros și cu miros de câine, este genul de bărbat care doarme pe preș dacă se ceartă cu nevastă-sa. Mănâncă boabe de câine și are pedigree în loc de buletin. Dacă se enervează la tine doar ignoră-l și mergi mai departe, funcționează la orice câine. Zodie: te mușc de cur.

Hinata:  Hinata este o fată cu pieptul mare, lăptăria lui Enache. Instabilă emoțional și stângace, reușește să-l cucerească pe Naruto. Nu înțeleg cum dar are sens. El top și ea bottom. Pun pariu că-l strigă daddy. Devine și ea puternică și mama a doi autiști plus, femeie de hokage. Cum spune un prieten bun de al meu,
zodia pește.

Personaje Din Naruto Și ZodiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum