Artık bir iş bulmam gerekiyor hem de acilen.Bazen keşke moda tasarım okumasaydım diyorum,doğru da diyorum bu şekil de ömür geçmez.CV min bir diğer kopyasını alıp şemsiyem ile yolda yürumeye başladım.Bazılarının aksine ben yağmuru seviyorum.Neden mi ? Çünkü yağmur da benim gibi. katlanıyor güneşe,neşeye,kuşa,hayatın toz pembeliğine kanıyor belki de...En son dayanamayıp bütün nefretini kusuyor insanlığa.Hayat bu kadar zor görülmemeli aslın da sonuçta hayat soyut bir kavramdan ibaret öyle değil mi ? Hâlâ anlamıyorum şu hayata sövenleri seçimi yapan siz,yanlışı yapan siz ama suçlu hayat öyle mi ? İnsanlar asla yaptıkları hatayı üstlenmezler ,başkalarına atarlar hatalarını, ama bu kadarıda fazla sanki ? Hmm ne dersiniz ? Artık salak seçimlerinizin sonucun da hayata küfür etmeyi bıraksanız belki de "HAYAT"ın sadece bir tiyatrodan ibaret olduğunu anlarsınız. İşsiz ve beş parasısızım ama bu hayatın değil benim yanlış meslek seçimimden ve devletin yanlış sisteminden. hayat ne yaptı ki bize,size,ona,buna..?
Pekâlâ sanırım geldim Piérr Fashion dünyanın en ünlü moda markası kabul etmeyecekler biliyorum ama içim de kalmasın en azından.
-Merhaba iyi günler. Byun Byul-mi ile görüşmem vardı.?
-Bayan Byun sizi bekliyor lütfen beni takip edin.
Burası o kadar güzel ki rengarenk kumaşlar,ışıl ışıl aksesuarlar,boy boy cam vitrinler ve içerisinde çeşit çeşit gösterişli ayakkabılar... burası da benim harikalar diyarım,ait olduğum tek yer burası benim.
-Merhaba Bayan Byun
-Merhaba. Gel ve otur lütfen bana kendini tanıt.
-Peki teşekkür ederim.
(Sanırım birazdan terlemekten ıpıslak olacağım)-Evet...Taeyeon Tecrübelerinden bahset ve çizimlerini göster lütfen.
çantamdan çıkardığım eskiz defterini ona doğru uzattım
-Bakın bayan Byun ben 3 yıl önce mezun oldum ve hâlâ işsizim daha önce tecrübem olmadı olan tek tecrübem komşumuz park min-hee'nin terzi dükkanın da çıraklık yapmam.Amerika da ve fransa da yaşadım küçükken bu nedenle ingilizce ve fransızca biliyorum sadece ama isterseniz diğer dilleri de öğrenirim, istediğiniz her şeyi yaparım sadece bana hayallerim için ufak bir kapı aralayın...lütfen ?
-Talım çizimlerin gerçekten çok güzel ama tecrüben-
Telefonu çalmaya başladı
-Pardon Tatlım..Kwon ?
-Efendim ügünüm oğlunuz Bay Byun biraz önce intihara kalkışırken arkadaşı tarafından bulunmuş şuan durumu gayet iyi endişe duymanıza gerek yok Bay Oh size iletmemi istedi.
-Ne ?! Peki tamam teşekkür ederim gözünüzü üstünden ayırmayın ben geliyorum.
Bu kadar garip ne yaşamış olabilir de canına kıyar bir insan. Zenginsin, yakışıklısın,seviliyorsun,saygı duyuluyorsun...zorun ne senin arkadaşım? neyse bana ne öyle değil mi?
-Bayan Byun izninizle sanırım ben cevabımı aldım.
Kapıya doğru adımlarken;
-Taeyeon...eminim telefonda ki konuşmaları duydun sana bir teklifim var.
-Ne,teklifi?
-Eğer ki oğlumu saçma dünyasından kurtarırsan seni baş tasarımcının yardımcısı pozisyonuna alırım.
-Ne ?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
↬𝑷𝑺𝒀𝑪𝑯𝑶
Fanfiction𝐊𝐚𝐫𝐚𝐧𝐥ı𝐠̆ı𝐧 𝐢𝐜̧𝐢𝐧 𝐝𝐞 𝐲𝐨𝐤 𝐨𝐥𝐚𝐧 𝐛𝐚𝐞𝐤𝐡𝐲𝐮𝐧'𝐮 𝐓𝐚𝐞𝐲𝐞𝐨𝐧 𝐤𝐮𝐫𝐭𝐚𝐫𝐚 𝐛𝐢𝐥𝐞𝐜𝐞𝐤 𝐦𝐢 ? || 09.02.2019 || || 𝐁𝐚𝐳𝐞𝐧 𝐤𝐮̈𝐜̧𝐮̈𝐤 𝐛𝐢𝐫 𝐮𝐦𝐮𝐭 𝐛𝐞𝐤𝐥𝐞𝐫𝐬𝐢𝐧𝐢𝐳 𝐲𝐚𝐬̧𝐚𝐦𝐚𝐤 𝐢𝐜̧𝐢𝐧 ||