Cap 1: Prima zi în liceu

236 12 1
                                    

Daca vreti sa intelegeti mai bine cititi introul...Citire placuta.

Acest liceu este al 5 pe anul asta iar omeni imi spun ca sunt ,, un monstru" sau ,,piaza rea" sau etc....
Nu suport sa am relati cu prieteni deoarece nu dureaza mult sau te distrug pe dinautru. Urasc cum oamni se uita la mine si vreau sa îi fac sa sufere la fel cum m-au facut pe mine sa sufar,vreau sa...vreau sa...sa îi omor cu tota ura pe care o am în mine dar cand sant pe cale sa îi omor, de fiecare data vad o femeie cu par roscat care ma i-a în brate si imi spune ca ma.....ma iubeste.
Prima zi de liceu...Am intrat înautru era spatios ,ma duc sa caut directoarea si drum spre ea vad iar fetele pe care le uram cel mai mult... Un baiat cu par brunet si inca vreo 4 lânga el...

Cei cinci:

Sasuke(baiatul brunet):

Cine e baiatul ala blond?Nu l-am mai vazut pe aici.

Hinata:

A este noul nostru coleg de clasa.Atâta stiu...

Sakura:

Pare ciudat si se uita urat la noi...

Kiba:

Hei de ce te uiti asa la noi?

Sikamaru pov: Cat de prost poate sa fie???

Naruto (cu un zâmbet lar pe fata foarte înspaimantator):

De ce ma uit eu la voi? Întrebare reciproca (zâmbetul îi disparu de pe fata si nu se mai vedea decât ochii lui albastrui). Copii nu stiţi cu cine va puneti.

Naruto pleca ,nici unul dintre toti copiii de pe holuri nu spuse nimic...
O ora mai târziu în clasa împreuna cu Asuma-sensei la ora de engleza se auzi usa deschizânduse...era Naruto.

Asuma-sensei:

Tinere ar trebui sa bati la...(lui Asuma-sensei îi cazu creta din mana cand îl vazu pe Naruto)...Uzumaki...N-naruto

Naruto:
Sunt eu acela...Deci? Pot sa iau loc??...

Asuma-sensei:D-da,D-doar sa s-spui ceva d-despre tine m-mai întai...

Naruto: Sunt Naruto Uzumaki si sunt bucuros sa fiu aici...

Naruto se duse în spate unde statea Sasuke si spuse:

Asata e locul meu acum.

Sasuke:

Hai pleaca de aici ciudatule!!

Naruto (cu un zânbet fals pe fata) :

Ciudat deci?Sa vedem....
Naruto întro fractie de secunda îl lua pe Sasuke si îi puse piciorul pe spate si îi tine mâinile de parca ar vrea sa îi rupa mâine...

Asuma (striga tare):Naruto lasal în pace pe Sasuke pâna nu o sa fie înca un copil ranit pe fisierul tau!!

Sasuke pov:Fisier???

Naruto îl lasa jos pe Sasuke si se puse langa Sai în banca..Sai îl examina...

...dupa ore la pranz...

Sasuke:Hei ciudatule cum de l-ai speriat atât de tare pe Asuma-sensei?

Naruto: Pai sincer nici nu mi-am dat silinta.

Sasuke: Deci chiar esti un ciudat...Nu ai prieteni?

Naruto: Prieteni? Ha nu ma fa sa rad!
Nu am nevoie de prieteni...

Sasuke pleca dar într-un fel se simti prost pentru Naruto...

Naruto pov: ...prieten?

prieten?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Gara...

Lumea privita în negru. || Naruto fan made ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum