Cap 3 Prieteni!?!

164 7 2
                                    

Sakura pov:

Cine e baiatul ala si de ce nu-i poti vedea adevarata fata?
E ceva în neregula chiar si lui Sasuke îi e frica de el...e-e asa de vesel si tantalau cand e cu baiatul ala cu par rosiu dar când nu e cu el e ca un tigru gata sa atace...

Hinata pov:

Baiatul acela e as de dragut si am vazut ca e foarte prietenos cu acel Gara al nisipului...

Sasuke pov:  
  De ce mi se întâmpla asta mie ? De ce nu ma pot comporta dragut cu el!?! De ma port ca un nesuferit pe langa el???  La el e ceva ce nu îmi da pace... El e asa de cald ca un soare dar daca încerc sa ma apropi se transforma întrun înghet...e ceva ce nu-l lasa sa vorbeasca cu noi...Poate...

Sikamaru pov:
Ce e baiatul ala si de ce mi se pare asa de înfricosator...Poate putem încerca sa fim...

Chogi pov:
Îmi e foame...dar as putea încerca sa vorbesc cu el si sa fim...

Kiba pov:
   E ciudat dar am putea fi prireteni

Sakura pov:
...prieteni

Hinata pov:
Prieteni!

Sasuke pov:
P-prieten dar mai apropiati de atât...de ce rosesc !?!

Mai târziu....

Sasuke si celati plecara catre Naruto si Gara.

Sasuke:
  Hei îmi pre rau la cum m-am purtat ... Si cu toti ne întrebam daca putem fi ... prieteni?

Naruto se uita la Gara :
  Cat e Gara aici sigur!

Nici unul dintre ei nu îl mai vazu asa fericit...

Lumea privita în negru. || Naruto fan made ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum