Cap 2 Gara

175 11 0
                                    

Naruto sta fara suflet gândindese la gara si la câte sau schimbat de când el a plecat la Liceul din tara nisipului... Se gandi ca poate macar aici va gasi pe cineva cu aceas durere pe care el si Gara o aveau în comun...dragostea unui parinte...la fel ca Gara...
Naruto  nu putea sa îsi faca prieteni, doar din cauza ca nimeni nu îi dadea nici-o şansa la prieteni din cauza...lui Shicacu/Kurema...

___:Naruto!!!

Naruto pov: Recunosc vocile acestor 3...ma întorc sa vad...Gara ... si....frati sai....

Naruto (cu ochii de parca iar veni sa planga) : Gara!!!Cum??

Gara:

Întrebarea mai buna cum de nu ai deja vreo 7 prieteni pe langa tine?

Naruto:

Nu ma pot încadra aici...

Gara:
   Cum de? Unde e baiatul care ma scos din întuneric si mi-a aratat ca iubirea te face puternic !

Naruto:
  Gara... M-am schimbat...

Gara (nu se lasa batut):
   Nu vreau sa cred asta!! Vreau sa te vad la fel cum esti de obicei si sa urli de fercire!

Naruto de mult timp nu mai râse atât de mult,iar în spate Hinata îi vazu si comportamentul pe care îl avea Naruto...era fericit dar nu cu un zânbet diabolic sau cel fals...doar fericit...

Naruto: 
  Serios acuma te rog sa spui ca te-ai transferat aici!!

Gara si ceilalti 2: Dap

Gara:
   Nu te voi mai lasa nici odata singur!

Naruto:
  Promiti?

Gara:
   Promit!

Încep ora cu Kakashi-sense de mate

Gara si Naruto se duc în clasa...toata clasa se uita la Naruto de parca e alta persoana de cum era sa îi rupa mana lui Sasuke si dintr-o data apare cu un zâmbet pe buze si mai ferici de cât poate un om normal sa fie de fericit.

Kakashi:
  Îmi pare rau ca am întarziat clasa...Uzumaki??

Naruto:
   Vezi cu ce ma confrunt de fiecare data?

Gara:
   Dap la fel ca multi oameni pe care i-am întalnit...

Kakashi:
   Ce vrei sa spui??

Naruto:Vrea sa spuna ca voi oameni nu întelegeti prin ce trec uni oameni ca noi voi doar credeti zvonuri si gata asta e povestea lui dar daca asculti cu atentie poti descoperi ceva cu totul nou!!Voi nu întelgeti prin câte trecem voi cu ochii aia pe care ma privesc tot timpul...

Kakash ramase fara cuvinte la fel ca toata clasa nu credeau ca 'Naruto Uzumaki are o inima'.
Sasuke vine catre ei.

Sasuke: Parca ai zis ca nu-ai nevoie de prieteni?

Naruto(cu ochi rosi a lui Kurema): Nu te baga!

Sasuke se dadu în spate speriat, apoi vazu cum Gara îl lua în brate iar naruto se linistit.

Naruto:
  Îmi pare rau...

Gara:
  Nu ai de ce.

Naruto si Gara plecara de lânga ei. Lui Sasuke i se facuse frica si se rezemase de perete.I se facu o frica pe care no mavazuse...Acei..a-acei...ochii...

Lumea privita în negru. || Naruto fan made ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum