Farish : Amboiii..terus call eh..
Arman : Weii..kau serius ke ni?
Farish : Ye la..takkan la Alex tak bg tahu kau?
Arman : Tak ada pula..mmm..mungkin dia nak rahsiakan semuanya kot takut kantoi..haha..
Farish : Ya mungkin..
Arman : Kau buat apa ni?
Farish : Goreng ayam..
Baru Farish teringat..
Farish : My god..ayam aku..jap jap..
Farish meletakkan hpnya di meja mkn..kemudian menuju ke tempat bermasak..
Dia mengurut dadanya..kemudian mematikan api dan memindahkan ayam goreng itu ke dlm pinggan..
Farish : Nasib la tak hangus..
Arman : Aihhh..itu pun kau boleh lupa..
Farish : Kau la ni tiba2 call.
Arman : Haha..sorry2..so mcm mana ngan abg gergasi kau..
Farish : Dia..
Hafizal Throwback
- Saya buka ya pak
Hafizal : Eh jgn..
- Jgn risau..saya cuma urut ditepian aja kok..
Hafizal : Ngak usah la..
- Ayuh pak..sikit aja..biar rasa selesa kok di bhgn ini..
Hafizal terpaksa mengalah..
Pengurut itu terkejut melihat size btg Hafizal yg besar..- Besar sekali pak..
Pengurut itu mula memainkan kepala btg Hafizal..
Hafizal : Ahhh..mmm..kamu kata tadi urut ditepi..knp urut kat situ pula..
- Biar bapak rasa sensasi..
Dlm sekelip mata..
Btg Hafizal digenggam oleh tukang urut itu..
Tgn tukang urut itu mengocok perlahan btg Hafizal..Dgn bantuan minyak yg ada ditangannya melicinkan lg aktiviti melancapkan btg Hafizal..
Hafizal tidak tentu arah sehingga mendesah kenikmatan..
Hafizal : Arghhh..
- Enak ya pak?
Sesekali ibu jari pengurut itu bermain di kepala btg Hafizal..
Badan Hafizal terangkat sedikit..Semakin lama rasa nikmat yg berlaku di btg Hafizal membuatkan dia bangun sedikit..
Hanya sikunya menjadi tongkat utk bdnnya..Manakala pengurut itu memberi sensasi lg hebat apabila tgn kanannya melancapkan btg Hafizal dan tgn kirinya mengentel puting Hafizal..
Hafizal : Argghh..mmm..apa yg kamu..ahhh..buat..
- Enak ya pak? Saya tuang lg ya pak?
Pengurut itu melumurkan lg minyak urut ke btg Hafizal..
Kini lebih mudah pengurut itu melancapkan btg Hafizal..Gerakkan tgn tukang urut itu lebih laju dr gerakkan td..
Hafizal yg tidak tertahan terus menahan tgn llki itu..
Dia kini mengambil alih menaik turunkan pinggulnya membuatkan dia spt mengefuck tgn llki itu..Hafizal : Ahhh shit..aku nak pancut..aku nak pancut..
Tukang urut itu spt faham cepat2 mengantikan tangannya menjadi mulutnya..
YOU ARE READING
Luka Dan Bahagia
RomanceSambungan cerita Tak Pernah Hilang.. Tidak semua cerita berakhir dengan indah.. Apa yg bakal berlaku kali ini antara kisah Farish dan Hafizal? Kisah Faiq dan Ahmad?