-Να υποθέσω είσαι ο φίλος του Στέλιου έτσι ;, του είπα με ένα ύφος .-Ναι εσυ είσαι η ξαδέλφη του η Τατιανα έτσι ;
-Εμμ όχι εγώ είμαι η φίλη της , Κωνσταντίνα , του συστήνομαι και του δίνω το χέρι μου .
-Χάρηκα ...
Μετά από αρκετή ώρα, αυτός βρισκότανε στο κέντρο της πίστας και χόρευε με μία φίλη της Ζώγιας που ήταν ντυμένη πραγματικά σαν πουτανα . Δεν ξέρω για ποιον πούστη λόγο κάθομαι και ασχολουμε μαζί τους ... Νταξει δεν μπορώ να πω σήμερα είναι θεός φοράει αυτό το πουκάμισο που αναδεικνύει όλο το γυμνασμένο σώμα του και ένα υπέροχο άσπρο παντελόνι και με τρελαίνει .
( ναι μόνο σήμερα είναι θεός ναι ναι )
Σκάσε φωνούλαααααΕκείνη την στιγμή γυρνάει και με κοιτάω ενώ εξακολουθεί να χορεύει προκλητικά με την άλλη ....τα νεύρα μουυυυυ. Άμεσος πηγαίνω στο κέντρο της πίστας και περνώ έναν άσχετο από το χέρι και αρχίζω να χορεύω προκλητικά πάνω του . Σταματάω να τους κοιτάω για λίγη ώρα αλλά με το που ξανά γυρνάω για να τον δω τον βλέπω να την φασωνει χωρίς να δείχνει καθόλου ζήλια ή κάτι τέλος πάντων .
Απογοητευμένη φεύγω από την πίστα και παω να πάρω τα πράγματα μου ...δεν βρήκα ούτε τους αλλους εκεί όποτε φεύγω . Δόξα τον θεό θυμώνουν πως να γυρίσω και δεν χάθηκα στην διαδρομή .
Επόμενη μέρα
Γαμω τον ήλιο ..... ξέχασα να κλείσω τα πατζουρια ΦΑΚΚΚΚΚ .... Μετά αφού πήρα την μεγάλη απόφαση να σηκωθώ κατεβαίνω κάτω στην κουζίνα και βλέπω μια πλάτη .. γυμνή πλάτη . Αθόρυβα περνώ την μυγοσκοτώστρα και σιγά σιγά παω και τον χτυπάω με δύναμη στην πλάτη .
-Αουυυ, λέει και γυρνάει απότομα .
-Ουψψ ..... εσυ .....εδώ .....τι κανείς εδώ καλεεε;, τον ρωτάω μόλις συνειδητοποιώ ότι είναι ο πιτσαδόρος .
-Πεινώ νερό ; Λέω εγώ τώρα ...
-Ναι το βλέπω αυτό ηλιθιο ...στο σπίτι μου τι κανείς ;
-Αααα δεν σου είπε η Τατιανα ;
-Εμμμ τι να μου πει ;
-Έγινε μια μαλακια στα υδραυλικά στο σπίτι μ και θα με φιλοξενείς για τις υπόλοιπες 20 μέρες πως σου φαίνεται 😂😂😂, με ρωτάω και γελάει .
YOU ARE READING
"Μια πίτσα θα ήθελα "
Historical Fiction-Ναι παρακαλώ ; -Ναι γεια σας, μια παραγγελία θέλω να κάνω -Ναι πειτε μου ! -Λοιπόν , θέλω μια δυο πίτσες μαργαρίτα και μια με ζαμπόν -Ωραία κάτι άλλο θα θέλατε ; -Όχι , αυτά ....... Ηρθεεεεε ηηηηη πιτσαααα Ανοίγω την πόρτα και ....