Έχουν περάσει τρεις μέρες από τότε και δεν έχουμε συζητήσει αυτό το θέμα και ούτε θέλω. Τον τελευταίο καιρό ο Άρης είναι περισσότερο δίπλα μου δε με αφήνει να βγαίνω έξω μόνη μου γιατί φοβάται μην επαναληφθεί αυτό.Τώρα είναι πρωί εγώ έχω ξυπνήσει εδώ και μισή ώρα αυτός κοιμάται πάνω στο θώρακα μου και τον χαζεύω .
-Μμμμμ, τον ακούω να μπουγκριζει
-Άρη;
-Μμμμμ καλημέρα , είπε και σηκώθηκε από πάνω μου, τι ώρα είναι
-2:00μ.μ.
-αα τι ώρα ξύπνησες ;
-1:30,του είπα και τεντώθηκα
Την ώρα που τεντωνόμουν μου σήκωσε την μπλούζα και μου έκανε αυτό το μπμπμπμπμπ με το στομα που κάνουν στα μωρά. ..... καταλάβατε αλλά αμέσως ενιωσα έναν οξύ πόνο και σηκώθηκα στον καθρέφτη να δω τι είναι . Στην γιαγιά μου υπήρχε μία τεράστια μορφή μελάνια .-Αυτό κοιτούσες προχτές στο μπάνιο ,τον ρώτησα και κατέβασα το βλέμμα μου. Αμέσως σηκώθηκε και ήρθε μπροστά μου . Έβαλε τα μάγουλα μου μέσα στις χούφτες του και σήκωσε το κεφάλι ώστε να τον κοιτώ κατάματα .
-Ναι .... θα περάσει , μου είπε και άφησε ένα απαλό φίλη στην άκρη των χειλιών μου και κατέβηκε κάτω
Αφού πήγα στο μπάνιο και έκανα τα απαραίτητα κατέβηκα κάτω και τον είδα στην κουζίνα να τρώει πρωινό . Έφτιαξα και εγώ για εμένα και πήγα να κάτσω στον ξανάπε .
-Σήμερα έχω ρεπό τι λες να κάνουμε , μου είπε καθώς ερχόταν από την κουζίνα με ένα ποτήρι καφέ
-Δεν θα βγεις με την ξινή
-Ξινή ;;
-την Στέλλα
-Ααα χα χα όχι αυτή είναι ξεπέτα
-Μάλιστα , λοιπόν εγώ δεν έχω όρεξη να βγω έξω όποτε λέω να κάτσουμε μέσα
- Ωραία αλλά τι να κάνουμε ;
-Δεν ξέρω τίποτα για εσένα πες μουυ, του είπα και γύρισα όλο το σώμα μου ώστε να τον κοιτάω
-Λοιπόν με λένε Άρη το ξες είμαι 24 τι δουλειά κάνω ξέρεις οι γονείς μου ζούνε στο εξωτερικό και στην Ελλάδα έχω την μεγαλύτερη μου αδερφή την Κατερίνα που ζει με τον άντρα της και το παιδί της τρία τετράγωνα πιο κάτω από δω.
-Χμμμ ωραία ποσό είναι το παιδί της ;
-2 ή 3 δένε χω ιδέα
-Αμάν ρε Άρη δεν ξες ποσό είναι ο ανιψιός σου , είπα και του πέταξα ένα μαξιλάρι στο κεφάλι
YOU ARE READING
"Μια πίτσα θα ήθελα "
Historical Fiction-Ναι παρακαλώ ; -Ναι γεια σας, μια παραγγελία θέλω να κάνω -Ναι πειτε μου ! -Λοιπόν , θέλω μια δυο πίτσες μαργαρίτα και μια με ζαμπόν -Ωραία κάτι άλλο θα θέλατε ; -Όχι , αυτά ....... Ηρθεεεεε ηηηηη πιτσαααα Ανοίγω την πόρτα και ....