1 . bölüm

10 2 1
                                    

Yılardır yetim hanede kalıyordum taki 14 . doğum günüme kadar o gün bir eve taşındım meğerse ufakta olsa bir akrabam varmış.

O evi ilk gördüğümde içim ürpermişti ve bu evde hem iyi hemde kötü günlerimin geçeceğini anlamıştım.

Kendimi tanıtmam gerekirse haddinden fazla uzun saçlıyım saç rengim açık kahve gözlermse sarı,  turuncu karışımı biliyorum çok deyişik 1.65 boyundayım gözlüklüyüm , elbise giymeyi sevmem tatlı severim , çay sevmem içersem şekersiz içerim , bıçaklara ve hançerlere ilgi duyuyorum  kitap okumayı ve yazmayı seviyorum birde günlük yazıyorum.

::::::::::::::::::::((::))::::::::::::::::::((::))::::::::::::::

Önümdeki eve baktım ve tahminen 67 yaşında olan büyük anneanemi takibe koyuldum ev 2 katlıydı birde 3 şeklinde çatı katı vardı çok hoş görünüyor diyemem ama evin gideri var tabi korkutucu olmasa .

Üs kata çıkmaya başladık burda 5 oda vardı ama burdada durmadık ve en üst kata çatı katına çıktık ben odam burda değil değilmi gibi içimden söyleniyordum ama bütün düşüncelerim uçup gitti dışardan ne kadar eski ve kirli dursada içersi öyle değildi güzel beyaz bir yatak üstünde 2 tane kalp şeklinde yastık
yatağın yanında oldukça büyük bir kitaplık vardı bu iyi oldu çünki bavulunda 15 kitap falan var ve alacağım kitaplar buraya ancak sığar .

Gözünü başka yerlere çevirdiğimde odanın fazla , fazla , fazla büyük olduğunu anladım en kenarda kocaman bir giysi dolabı .
Dolabın 2.30 kadar uzağında yuvarlak tahminen 80 santime 85 santim bir cam vardı ve cama bakan bir ders çalışma masası burdan bir çok yeri görebiliyorum çok hoş .

Büyük anneaneme dönüp teşekkür ettim .

" saat 21 : 00 gibi yemek yenicek o zamana kadar eşyalarını yerlerine koyarsın ilkimcim " dedi ve beni yeni odamla baş başa bıraktı .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 20, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

büyülü evHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin