Pewnego pięknego dnia Pika rozmawiała na messengerze z resztą grupy. Icy natomiast pooglądała jakieś filmiki na Youtube a potem upuściła komputer bo Pika zawołała ją na rozmowę.
-Co się stało?- zapytała zaciekawiona Icy
-Yt zaprasza nas na video chata bo ma dla nas niepokojącą informację- odpowiedziała Pika po czym odebrała telefon. Na tym video chacie pojawili się także Playni, Umbre, Prezes i Yoshi.
-Cześć wszystkim- przywitała wszystkich YouTube.
-Po co ten video chat?- zapytał Umbre z zażenowaniem -Właśnie miałem obejrzeć mój ulubiony serial
-Bo mam dla was informację tak złą że wszyscy będziecie mdleć- odpowiedziała stanowczo Yt.
-Aha- powiedział Umbre
-Co się stało?- zapytała zaniepokojona Playni
-No bo...- zaczęła Yt i potem dla napięcia zatrzymała mowę. Wszyscy oprócz Umbre się martwili bo bali się że może stać się coś strasznego.
-No bo ktoś ukradł mi Tik Taki- dokończyła Yt po czym się rozpłakała.
-Aha- powiedział Umbre jak zwykle.
-O nie. Jak teraz będziemy świętować najlepsze dni w życiu?- zaniepokoiła się Prezes -Na przykład tamten sylwester z 2019 roku.
-Zawsze można kupić nowe- odpowiedział Umbre
-Nie ma mowy- krzyknęła Yt kiedy słyszała propozycję Umbra. -Znajdziemy złodzieja, potem zadzwonimy na policję a ten złodziej będzie miał 10 miesięcy prac społecznych.
-Aha- mruknął Umbre
Potem ekipa wolfgangu rozmawiała o realizacji planu i się rozłączyła. Spotkała się w domu Yt i zobaczyła miejsce zbrodni. Schowek gdzie Yt trzymała tik taki był pusty a jedyne co zostało to pewna notatka
-Ciekawa notatka. Bardzo... tajemnicza- zauroczyła się Yoshi.
-Czyli że winnym jest ktoś z wolfgangu- powiedziała Icy oglądając notatkę.
-Nawet jeśli to po co miałby podpisać się jako "nieznajomy"?- zapytał Umbre szukając braku logiki w notatce. -To wygląda jakby nie chciał się przyznać.
-To jest myśl- powiedziała zadowolona YouTube. -Dzięki tej notatce wiemy kto może być złodziejem.
-Czyli że idziemy do domów naszych znajomych i pytamy się o tik taki?- zaproponowała Prezes wyjmując Edzia
-Dokładnie- odpowiedziała YouTube po czym wyznaczyła Prezesa jako pytającego gdyż jest w posiadaniu Edzia i może pogrozić kiedy zobaczy że jeden z świadków skłamie. -Pika? Masz wykrywacz kłamstw?
-Tak jest- odpowiedziała Pika i z zachwytem wyciągnęła telefon
-Tak, bo nikt z nas nie ma wykrywacza kłamstw pajacu- odpowiedział Umbre chroniąc pomysł Yt
-Każdy ma swoją opinię! Rozumiesz?!- krzyknęła ze wściekłością Icy i ona z Umbre zaczęli się kłócić. Kłótnia trwała tak długo że Yt klepnęła Umbrowi z liścia.
-Zamknijcie dzioby. Mamy zagadkę do rozwiązania- krzyknęła i zaczęła robić plan poszukiwań.
Kika minut potem ekipa rozpoczęła poszukiwania tik taków. Rozchodzili się po wszystkich domach, szukali wskazówek i pytali świadków o szczegóły. Najlepiej wypadła tam Prezes gdyż rozkrzyczała wszystkich świadków a Icy się z tego śmiała. Po ciężkich poszukiwaniach misja się nie powiodła.
-Czyli że jeden z nich skłamał albo tik taki ukrywają się u kogoś innego- pomyślała Prezes
-Albo tik taki ukrywają się gdzieś w domu Yt- powiedział Umbre a Pika włączyła wykrywacz kłamstw.
-Jestem za propozycją Prezesa- powiedziała i poszła z Prezesem do miasta
Po kilku minutach Pika i Prezes wróciły do domu i nie znaleźli tik taków tylko winowajcę a była nim Song.
-Gdzie masz tik taki Song. Przyznaj się- krzyknęła Yt
-Chciałam je pożyczyć bo moja koleżanka miała urodziny i chciała tik taki- odpowiedziała ze strachem Song -ale ty spałaś i nie udało mi się cię obudzić więc osobiście wzięłam tik taki i uciekłam
-A co z tą notatką co znaleźliśmy w skrytce na tik taki?- zapytała Yoshi pokazując kartkę
-Podpisałam się jako nieznajomy ponieważ bałam się że wezwie policję i będę miała 10 miesięcy prac społecznych- odpowiedziała z przerażeniem Song
-Boże. A nie mówiłem że ta notatka jest od kogoś z wolfgangu?- zapytał Umbre który jako jedyny szukał braku logiki w liściku od Song
-Nie martw się- powiedziała Yt ocierając łzy Song- Mam jeszcze jedną skrytkę z tik takami. Ta z której wzięłaś tik taki to tylko tik taki szkolne.
A więc ostatecznie zagadka została rozwiązana. Reszta ekipy wybaczyła Song a Yt poszła do drugiej skrytki na tik taki. Po kilku minutach Yt wróciła z tik takami i wszyscy świętowali swój sukces.
Koniec