Realita

0 0 0
                                    

Viete, študenti by mali väčší benefit z ďalšej hodiny spánku, než z toho keď sú zavalení a mučení extra esejami, čítaním 150 stránok, robením úloh 1-60 na pracovnom liste a robením troch projektov do konca týždňa.

Nieje to len zbytočná sprostosť, ale je to tiež bolesť, pretože dostávajú toľko práce, ale nikto ich nenaučí zručnosti rozvrhnutia času a ako ten čas najlepšie využiť.

Viete, v škole sme riadení zvonením. Musíme sa učiť v miestnostiach s "Feng-šuej" z väzenskej cely. Musíme žiadať o povolenie ísť na záchod, ale ešte predtým počúvame klasiky typu: "Prečo si nešiel pred hodinou" alebo "Čo si robil cez prestávku"... Prepáčte ale môj močový mechúr má svoj vlastný rozvrh, a ten nieje vždy úplne presný.                                                                                    Učitelia vždy vravia: "Využívajte svoj čas múdro", ale to mi nikdy nedávalo zmysel, pretože týchto 6 krutých hodín nášho života ktoré nazývame škola môže byť doslova najhoršie použitie využívania času v histórii. 

Premýšľaj o tom. - Tradičná učebná metóda je hlúpa. Nie! Je k NIČOMU krát druhá odmocnina z... Blbosti. To čo oni robia: Vkladajú informácie do tvojej hlavy, zaplavia ťa nimi a potom zo seba všetko vyhodíte na teste. Toto nieje vzdelanie, to je BULIMIA. A čím väčší bulimák ste, tím lepšie máte hodnotenie. Takže nieje divu, prečo toľko študentov maturuje s mentálnou a emocionálnou anorektikou.

Čo je škola?Where stories live. Discover now