soros terv

13 1 0
                                    

NAGYON DURVA! OSSZÁTOK!
Sz. Károlyné Facebook-oldaláról való a poszt. Kitette, de Gyurcsányék gyorsan rámentek, leszedették. De a szöveg szerencsére megmaradt, kérlek terjesszétek!!! Nagyon durva! Ha ez igaz, akkor Gyurcsánynak börtönbe kell kerülnie!!!
Ez a levél:

"SEGÍTSÉGET KÉREK!
Alig kapok levegőt a dühtől és a felháborodástól!
Mikor ma este hazaértem a munkából, Marci fiam a kanapén ült magába roskadva. Kérdeztem tőle mi a baja, mire mondta, hogy ma kint volt tüntetni a Batthyány téren a gimis osztályával a földért és ott volt a Gyurcsány Ferenc is. Kérdeztem tőle, hogy az miért baj. Mi is baloldaliak voltunk világ életünkben, de nem a Gyurcsányra, hanem lehetőleg egy másik baloldali pártra szoktunk szavazni 2006 óta. Marci nem akarta megmondani, de végül hosszas kérlelés után elárulta.
Képzeljétek! Épp szelfizett Gyurcsánnyal és még pár osztálytársával, mikor azt érezte, hogy valaki megfogta a fenekét. Először azt hitte, Peti barátja hülyéskedik vele. De amikor le nézett látta, hogy a mögötte álló Gyurcsány keze az!!! Marci azt mondta, ezután arrébb ment, és nem szólt semmit, de azóta nagyon rossz érzései vannak!
Először azt hittem szórakozik velem. Mert előfordul, hogy ugrat. De esküdözött, hogy nem, tényleg ez történt. Az arca elárulta, hogy igazat mond. Nem tudom most mit kéne csinálnom! Segítsetek! Kihez forduljak??!! Ilyen hogy fordulhat egyáltalán elő Magyarországon?? Kétségbe vagyok esve! :(
Utálom az összes politikust. Ennek a Gyurcsánynak meg ki fogom kaparni a szemeit!!! Rohadt mocsok láda!!! Segítsetek!! Mit csináljak most? :(
Edit"

Ne olvass bele ebbe a könyvbe!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora