Po mojí lásce ze školky přišla škola. Moje třída byla celých 9 let plná kluků. Podle toho by se dalo říct, že bylo z čeho vybírat, ale zdání klame.
Všichni jsme byli malí, nevychovaní prcci. Naše myšlenkové pochody byly na úrovni naštvat učitelku a jít domu. Ve třetí třídě se to změnilo. Přišlo období kdy kluci začali objevovat co se v nich skrývá a my holky jsme pomalu přicházely na to, co s tím máme společného. Já jakožto malá kulička jsem si cestu k mému vyvolenému musela najít jinak. Matty (jak mu budem říkat) byl hubený klučina s krásnými hnědými kukadly a vnitřní touhou terorizovat vše kolem něj. Moje cesta k němu vedla jak jinak, než přes rvačky s paralelní třídou. Takhle zpětně vím že mě jen využíval, protože jsem byla silnější než on, ale v té době jsem si připadala jako Bonnie a Clyde. Nicméně rok se s rokem sešel a ve čtvrté třídě si našel holku, jak jinak.
Musela jsem čekat další dva roky než se objevil můj spasitel. Do naší třídy přišli kluci z malotřídky. Dámy a pánové, představuji vám Tommyho. Hned první den přišel jen v teplácích s roztrhanými koleny. Klouby rozedrané od rvaček a ty oči. Tak velký modrý oči neměla ani naše kočka. Blonďaté vlasy ve tvaru prstýnků mu jen dodali ten správný šmrc. Tenhle drsňák hned okouzlil všechny slečny v naší věkové kategorii. Jeho nejoblíbenější barva je dodnes černá a jeho nejoblíbenější film byl fuck ju Ghötte. Zažili jsme spolu spoustu srandy dokud nepřišla ona. Nikky přišla v 6. třídě a hned mu všechno vyžvanila, tím všechna sranda skončila a já se na něj bála už jen podívat.
S tímhle jsem ve škole skončila a řekla jsem si že tomuhle lovišti už došli ryby.
Musela jsem se tedy přesunout o dům dál.
ČTEŠ
Pro všechny, které jsem milovala.
Novela JuvenilCo si budem, vždycky mě k sobě táhli špatní kluci... Tak jsem vám sem alespoň dala menší popis jak jsem se nima poprala.