❤️🔐 3 ❤️🔐

20 0 0
                                    

Když jsme se od sebe odtáhli tak mi kluci navrhli že se můžeme třeba podívat na film. Já to odsouhlasila a šel se vybírat film. Nakonec jsme stejně vybrali horor takže jsem byla zase posraná jako malý dítě.

................

Probíhalo to normálně,ale najednou tam něco vybaflo a já se tak lekla,že jsem vyskočila a natiskla se na Tinuse co nejvíc to jde. Zabořila jsem se mu do hrubi a Mac I Tini se nad tím pousmali.
Když už jsem byla natiskla na Tinusovi tak obmotal své ruce kolem mého pasu a přitiskl si mě ještě víc k sobě. Byl to úžasný pocit.

Z pohledu Marcuse

Podle mě by se k sobě Sára a Tinus hodili. Bylo to hrozně cute jak se na nej Sára nalepila.
Chtěl bych aby jim to vyšlo.
Asi za 10 min. jsem šel nahoru do pokoje a nechal jsem je o samotě,aby jsem jim dal šanci a aby se více sblížili.

..................

Mac teď odešel někam nahoru a jsme tu s Tinim sami. Chci mu říct co k němu cítím,ale bojím se na jeho reakci. Co když me odmítne nebo pošle pryč?! Ale co skusim to....

S : Tini ?
T : Ano ?
S : Musím ti něco hodně důležitého říct
T : Povídej
S : No víš já se zamilovala 😖
T : A kdopak je ten šťastný ? Znám ho ?
S : Jo znáš a moc dobře
T : Tak už to vyklop
S : j-j-ss-ii to t-yy
T : Cože ? To jako fakt ?
S : A-n-oo

Z pohledu Martinuse

Byl jsem neskutečně rad že to cítila stejně,ale i já se ji s tím musím přiznat. 😖❤️

T : Sári ?
S : Ano ?
T : I já se ti musím s něčím přiznat
S : povídej
T : Taky jsem se zamiloval

"V tu chvíli jsem zkameněla"

S : A do koho ?
T : No jsi to t-t-y-y

Hned co to dořekl jsem se mu vrhla kolem krku a obejmula jsem ho. A on si mě přitáhl co nejvíc k sobě.
Asi po 5 min. obímání jsme se od sebe odtáhli. Po chvíli sezení jsme se na sebe podívali a navzájem jsme se sobě zadívali do očí. V tu chvíli jsme se k sobě začali pomalu přibližovat až se ty mé rty dotkli těch jeho. Když pohl rtem já pohyb zopakovala a v břiše jsem měla roj motýlů.

Když jsme se od sebe odtáhli Tinus mě chytl za ruku a vedl mě do jeho pokoje. Já si odložila věci a sedla si na postel.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 12, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

💔 My crush ? 💔Kde žijí příběhy. Začni objevovat