Helló-belló!
Mizujs? :)
Igen, manapság nem nagyon frissül ez a "könyvecske"...és meg is vannak az okok, meg bla bla...
Egészségügyi problémák meg stb...
Wattpaden nagyon ingadozok, már hónapok-vagy ha nem, évek-óta és ezt szeretném megváltoztatni, de nehéz összehoznom magammal..meg úgy az élettel is...és ezért sok könyvemen-jó, nincs annyira sok könyvem publikálva, de na-már rég írtam valamit, és vannak olyan sztorik is, amiket már nagyon régen-van amit már több, mint egy éve-akarok publikálni, de nem teszem, mert tudom, hogy nem fogom írni őket, meg ilyenek...
Na de lássuk is, mi is az újjabb alkotmányom, amit hoztam nektek!
Kicsit megvágtam mert nem volt nagyon okés az alakja..you know
És igazából már régebben akartam volna valamit kitenni ide, de wattpad nem engedte valamiért, ezért hagytam a francba xD
Ezt a posztot is vagy négyszer írtam át
Na de mindegy
Így ha még itt vagyok, hírdetem magam egy kicsit:
Van egy instám, ahova, ezelőtt fényképeket raktam ki-biztos említettem már-, de mostmár oda is kirakom a rajzaim, festményeim, stb
Per pillanat három alkotmányom található ott, köztük ezt ma is kiraktam oda, és igazából a régebbi fotóim is ott vannak, de lusta vagyok leszedni őket, meg inkább meg is hagyom emlékben..
Nem nagyon postolgatok, de igyekszem majd a jövőben, hisz van sok munkám amit még nem osztottam meg, de megakarom, és jelenleg van egy szobor projectem, egy arc, vagy valamilyen állat-még nem döntöttem el-, csak nem tudok belekezdeni, mert nincsennek nálam az eszközeim amikkel tudnék munkálkodni...hehee..
Na, de ha érdekel titeket akkor itt is lenne: _purpog_
YOU ARE READING
Firka-Birka 🎨🐏
RandomHaladjatok velem együtt és nézzük meg, hogy tudok e fejlődni, mert amúgy nincs jobb dolgom. És igen. A borítón az az én rajzom. Kis (nagy) seggecske c: