Part 8

1.4K 75 5
                                    


raman: tumne pehly kiyon nahe bataya???


ishita: muje nahe pata tha kay tum happy ho... wo to mihir ki wajah say yaad aya...


raman: hmm... good...


ishita: aur??

raman: but i have to leave

ishita: dont leave...

raman: take care of ruhi and yourself...

ishita: when will you be back??

raman: dont know...

ishita: please try to come back soon for ruhi and for our friendship... mien tumhain 

rokoongi nahe kiyon kay tum badal gaye ho... tum sirf raman bhalla ho... mery wo dost happy nahe...

raman: aisa nahe hai...

ishita: aisa hi hai...

romi comes and says: bhai driver agaya hai... late ho raha hai chalain...

raman sees ishita... ishita wipes her tears... and turns her face...

raman: chalo...

after biding bye to all, raman turns to leave and his steps halts listening to a sweet voice..

ruhi:.pppaa..aa..pp..a.aaa

raman turns and sees ruhi with teary eyes... he runs to towards ruhi and takes her form ishita and hugs her... he cries...

ishita: ab bhi jaogay???

raman: no... he cries and kisses ruhi... ishita smiles...

toshi jee: matlab??

mihir: mien batata hoon aunty jee... raman ka plan tha kay wo hamesha kay liye hum sab ko choor kar chala jaye ga... but ab wo nahe ja raha thanks to our little doll ruhi...

toshi jee: raman??? pagal hai tu...

raman: sorry maa...

toshi jee: ja mien tujhse baat nahe karongi...

raman: i promise maa... i will not leave...

toshi jee: mein tujhe tab hi maaf karongi jab tu muje mera sono louta day... mera wo hansa khelta puttar... jo sirf khusiyaan phelana janta tha... jise kabhi gussa nahe ata tha... tu ab raman bhalla hai jo bara ceo hai... tune mera sono ko kahin apne andar maar diya hai... wapis dila day mery sono ko raman... she cries and leaves for her room...

raman: maa...

ishita: jane do... aj bohat takleef di hai aapne unhain...

ISHRA ROOM:

raman and ishita sitting on bed ruhi in middle...

raman: ishita...

ishita: hmm

raman: naraz ho??

ishita: nahe...

raman: to kuch bol kiyon nahe rahi???

ishita: kiya bolon??

raman: kuch bhi...

ishita: aj agar ruhi apko papa na kehti to ap chaly jaty???

raman: pata nahe... shayad nahe...

ishita: raman zindagi mien dukh aty hain lekin zindagi ko jeena nahe chora jata... ye mein ne apki wajah say hi seekha...

raman: meri wajah say???

ishita: haan... apki wajah say meri life mein ruhi ayi aur uski masoom si hansi ne muje zindagi ki taraf wapis loutaya... ap bhi try karo...

raman: ishita...

ishita: hmmm...

raman: tum... mera matlab...

ishita: janti hoon kiya pochna chaty hain... meri bhi life change hogayi... shadi waly din accident howa... zindagi to bach gay per zindagi ki sab say qeemti cheez chali gayi... subbu mery saath khara nahe hosaka... wo muje mushkil mien akela choor gaya... usky liye mery sy zyada... apni zindagi ki khushiyoon ki importance thi... she tells all the story but she does not share that she is also doing a crime by not getting operated... she cries...

raman: wo tumhara pyaar deserve nahe karta tha...

ishita: haan...

raman: mein sochta hoon jab bhagwaan ne hum dono ko milana tha to humain kisi aur say pyaar kiyon karwaya...


ishita: shayad wo hamara imtehaan lena chahty thy...

raman: ishita... hum shayad phr pyaar to na kar sakain... per hum achy dostoon ki tarhaan to aik saath zindagi guzaar sakty hain??

ishita:haan raman... ap theek keh rahy hain...

ruhi squeals...

ishita takes ruhi in her arms...both smiles looking at ruhi...

ishita: hmm... papa to bol diya ap mumma kab bologi???

ruhi smiles...

raman: ruhi... bolo... mmm...umm..mm..aaa..

ruhi sees both and laughs...

ishita: bolo na ruhi...

ruhi:.. ppa...aa...pp..aa

ishita: haan bus papa say hi pyaar hai...

raman takes ruhi from ishita and kisses her cheeks... and says: ruhi ne papa bol diya ap mumma bhi boly gi hana ruhi...

ruhi squeals... both laughs...

thats it i hope you all will like it... waiting for your response...

Mumkin ✔जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें