Part 5

1.3K 69 1
                                    


Ishita gets happy that she can adopt a child... she share the news with her parents... They also feels happy seeing their daughter happy...

AT BHALLA HOUSE:

All were crying as they have to get separate from their ruhi...

Toshi jee: mein aisa nahe hone doon gi... Mein ruhi ko kahin nahe jane doongi...

Romi: bhai khud ko kiya samajhty hain...

Toshi jee: romi... mihir ko phone kar aur pata kar raman ruhi ko kise day raha hai...

Romi calls mihir and gets to know that Ishita will get the custody of ruhi...

Romi: bhai Ishita jee ko ruhi day rahy hain...

Mr bhalla: mien abhi iyer sahib say baat karta hoon...

Mrs bhalla: mien bhi chalti hoon...

Mr bhalla: nahe... Apky ladlay ki harkatoon ko mein hi sahi karonga... Aur mera jo.. bhi decision hoga wo final hoga...

Mrs bhalla: jaisa ap kaho bhalla jee...

Mr bhalla go to iyer house... Ishita greets him...

Mr bhalla: puttar... aj mien tujhse kuch bohat maan say mangne aya hoon...

Ishita: ap kiya keh rahy hain uncle jee...

Mr iyer: bhalla sahib kiya keh rahy hain???

Mr bhalla: iyer sahib apko meri dost per koi shak hai???

Mr iyer: nahe...

Mr bhalla: kiya ap muj per bharoosa kar sakty hain...

Mr iyer: haan...

Mr bhalla: to kiya pa mery bety raman say apki beti Ishita ki shadi karwa sakty hain????

All gets shocked...

Madhvi: ap kiya keh rahy hain...

Mr bhalla: mera beta heera hai... per zindagi ne us per gusse aur chirchirepan ki mail charha di hai... meri ruhi ko pyaar ki zaroorat hai... aur Ishita wo pyaar usy de sakti hai... Wo raman ko badal sakti hai... Aur muje yaqeen hai wo badal jaye ga...

Ishita: uncle...

Mr bhalla folds his hands... and says: raman ruhi ko tumhain adopt karne ko day raha hai... Wo ruhi say bohat pyaar karta hai... per na jane kiyon show nahe karta... Tum bhi ruhi say pyaar karti ho... Tumhain aik beti chahiye... raman ko ruhi ki safety chahiye... Ye shadi tum dono ko wo sab de sakti hai jot um dono kabhi socho gay bhi nahe...

Mr iyer: bhalla sahib... give us some time...

Mr bhalla: zaroor... And he leaves...

Ishita: appa apko inkaar karna chaiye tha... How can i...

Mr iyer: ye hamara decision hai... let us think...

AT BHALLA HOUSE:

Toshi jee: kiya kaha unhoon ne bhalla jee??

Mr bhalla: mein ne ishita ko haath manga hai raman kay liye... dekho kiya kehty hain...

Toshi jee: shadi??

Mr bhalla: haan yehi rasta hai...

Raman comes and listens all this...

Raman: papa... ye sab kiya hai??

Mr bhalla: bus raman... aik aur word nahe... agar tu muje kuch samajhta hai to mera faisala maan ja... warna hum jeeye ya marain tujhe kiya fark???

Raman leaves...

Raman calls mihir and tells him all...

Mihir: uncle ne theek kiya hai... Acha tu yehi chahta hai na kay ruhi k attention mily parent ki pyaar mily... jo shayad tu nahe de sakta... ye tu samajhta hai...

Raman: haan...

Mihir: to Ishita jee ruhi ko wo pyaar dain gi.. wesy bhi to ruhi to unhain hi day raha tha... is tarhan ruhi uncle aunty kay saath rahy gi aur unhain tasali rahy gi... raman ye sakoon unsay mat cheen...

Raman thinks...

He goes to ruhi room silently so anyone does not notice it... mean while mr iyer and madhvi comes there... Ishita goes to ruhi room... she stops at door seeing raman there...

Raman kisses sleeping ruhi and cries... he holds her small hands and caresses her head...

Raman: papa love you ruhi... Papa love you... mein ne ye descision tumhare liye liya tha... tum khush raho... tum parent ka pyaar deserve karti ho jo mein tumhain nahe de sakta... I am sorry ruhi... papa ko maaf karna..

Ishita cries listening to all this... she enters the room...

Ishita: ruhi deserves the love of both papa and mumma... I don't know where is her mother...

Raman: mar gayi hai...

Ishita: mr bhalla... I am ready for this marriage...

Raman gets shocked... and says: why???

Ishita: ap ruhi ko maa ka pyaar dena chahty ho... ghar waly ruhi ko apne ankhoon kay samne rakhna chahty hain... it is the best solution...

Raman: I don't want to get married...

Ishita: even I also does not want... but for ruhi I can do whatever I can...

Raman sees her... Thinks: why she can do anything for a stranger... why I feel I know her... I am not remembering anything...

Ishita thinks; why I changed my decision seeing him crying...

Raman: deal?? You will be ruhi mother... Only...

Ishita: yes...

IN HALL

Mr bhalla: kiya faisala kiya apne??

Raman and Ishita comes and says: we are ready for marriage...

All gets happy...

Mr iyer: Ishita.. dekhna ye tumhari zindagika best decision hoga...

Mr bhalla: haan raman tumhara ye decision tumahri zindagi mein sirf khushiyaan hi khushiyaan lay kar ayega...

Toshi jee: chalo jee... tayari karty hain shadi ki...

Raman: no maa... we want a simple court marriage... pathak say keh kar kal ki date lay li hai...

Toshi jee: per??

Mr bhalla: rehne do... humare kehne par shadi kar rahe hai... to hum bhi kuch inki baat maan laity hain...

Mr iyer: sahi keh rahy hain ap...

NEXT DAY

Both gets married in court... A new beginning waiting for them...

Do alag alag dil ka aik samjhota hai

Teesry ki khatir hua hai...

Na kahin hai gham koi na kahin khushi koi...

Phr bhi ye rishta bana hai...

Bane gay kisi dil ki rahatein...

Aisi hai ye hai mohabbatein...

Dua hai nibhay inki chahtain...

Pal pal barhain ye hai mohabbatein...

Precap: Ishita remembers that raman is the same mr happy her friend... she knows about his past and feels sad for him...

That's it I hope you all will like it... waiting for your response..

Mumkin ✔जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें