Ben , Melis ve Zehra için İzmirde yeni bir hayat başlamıştı.Burda yanlızdık.Ailelerimizin bizim için tuttuğu iki katlı evde de öyle.
Tamam , kendimden bahsediyim.Ben İrem.En yakın arkadaşlarım olan Zehra ve Melisle okumak için izmire geldik
"İreeemm yukarı gellll."Melisin cırlamasıyla yukarı çıktım."Efendim ?"
"Yarın okul var , okul kıyafetlerini almamız lazım.Zehra odasını toplasın , sende hazırlan çıkalım."
Odama doğru ilerledim.eylül ayındayız ama hava hala çok güzel. Bu nedenle altıma beyaz şort , üstüme pembe bir tişört giydim.Son olarak da babetlerimi.
Makyaj yapmayı sevmediğim için sadece çilekli parlatıcı sürdüm.Çantamı da alıp odadan çıktım.
Kızlar beni aşağıda bekliyodu.Zehra"Eee nereye gidicez ?"
"Ben de bilmiyorum , topu Melise atıyorum ." dedim
"Geçen yaz tatile gelmiştik. Bir kaçyer biliyorum ." dedi Melis.
Onu takip ettik ve bir taksiye bindik.İşlek bir caddenin önünde durduk.
İlk önce okul kıyafetlerimizi aldık.Gri gömleğimiz , lacivert eteğimiz vardı.Ardından bir kafede bişeyler içtik ve dominosta pizza yedik.
Yorgun argın eve döndük ve gelir gelmez uyuduk.
Ertesi sabah Zehranın beni dürtmesiyle uyandım.Üstümü giyip aşağı indim.Kahvaltıyı hazırlamışlardı.Yanaklarına sulu bir öpücük koyup masaya oturdum.
Taksiye binip okula gittik. Okul gerçekten çok büyüktü.Ayrılıp okulu tek başımıza dolaştık.
Ben müzik salonu ve kantini dolaştım.Spor salonuna gidiyordum ki...bir duvara çarpınca durmak zorunda kaldım.
"Önüne baksana kızım, aptal mısın ?"
"Asıl sen önüne bak.Koskoca beni görmedin mi ? Hem özür dileyeceğin yere bana hakaret ediyosun ."
"Özür bekliyorsan çok beklersin."
Tam üstüne atlıcaktım ki Melis ve Zehra beni tuttu ve kantine götürdü."Ne oluyo?" Tam de Melisten sorulucak bir soruydu."Bana çarptı ."
Yanımıza bir çocuk geldi "Meriçi kafana takma, herkese öyle davranır ."gülümsedim.
"Ediz"dedi ben de "İrem"dedim. Aynısını kızlarla da yaptı.
"Benim sınıfım 11-a" dedi .Ben "11-b", Zehra "11-c" ,Melis de "11-a" deyince ikisi sohpet ederek gittiler.
Zehraya sulu bir öpücükle veda ettim.Sınıfıma girdim , erkeklerin gözleri beni tarayıp sırıttı. Onları es geçip en arkaya oturdum.
Sonra Meriç yanıma oturunca şaşırdım"Başka boş ver yok ." dedi.Gözlerim sınıfı tarayınca haklı olduğunu fark ettim.
Tenefüse çıkınca kızların yanına gittim.
"Meriçle oturuyorum."
"Edizden hoşlanıyorum."
"Asansörde kaldım ve beni Arda denen çocuk kurtardı."
Hep beraber "Neee?" Dedik sonra olanları uzun uzun anlattık.
Sonunda sıkıcı okul günü bitti. Kızlar beni bahçede bekliyodu.Yanlarına gittim, sonra Ediz geldi"Kızlar yarın doğum günü partim var . Evde olucak. Melis adresi mesaj atarım."dedi ve gitti.
Zehrayla gözlerim Melise döndü. Okulun ilk günü numarasını birine vermişti.
Yorucu okul günümün ardından yarınki partiyi düşünerek eve gittim. Acaba Meriç de gelicek miydi ?
............................................
Evet hikayeye kısaca giriş yaptık. Nasıl buldunuz ,yorumda anlatır mısınız. irem-meriç nasıl olur sizce ?
İkinci bölüm 2 gün içinde gelir siziçok çok öpüyorum...
Bu arada multimedya sırasıyla zehra irem melis arda meriç ediz var
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanet
ChickLitBen İrem Küçük . Kendi dünyasında hayaller kuran ve okulun popüler çocuğuna aşık olan kızım . Peki popüler çocuğumuz yanlız kalır mı ? Her hikayenin kötü cadısı olur değil mi !