Kavga

89 4 1
                                    

Melis'den

İrem ve Zehranın başına gelenleri duyunca kahkahalar atmaya başladım . Bir insan bu kadar mı şanssız olabilirdi ?

"Yeter artık kes gülmeyi." Dedi İrem. Zehra da ona destekleyen sesler çıkardı ama ben gülmeyi kesmedim.

Sonra gözümden yaş geldi ve kahkahalarım iç çekişlere döndü.

"Bir şey daha var ama bağırmıyacaksınız."dedi İrem. Ona meraklı gözlerle bakıyodum.

"Meraktan çatlatcak mısın kızım, söylesene ." dedi Zehra .

"Tamam be söylüyorum. Meriç...""Evet."dedim heyecanlı heyecanlı.

"Beni öptü" Zehrayla öyle bir bağırdık ki İstanbuldan duymuşlardır.

"Oha, o nasıl sestir ya ?"

"Gerçekten mi ?" Dedim

"Yok ben hobi olarak şaka yapıyorum ."dedi İrem.

"Ha ha çok komik."

Zehra "Ben demiştim di mi Meriç seni seviyo diye."

"Saçmalama ya bir anlık oldu işte."

Ben "Kızlar artık dayanamıyorum,saat geç oldu yatalım mı ?"

İkisi de onaylayan sesler çıkarınca hepimiz odalarımıza gittik.

Aklıma Ediz geldi.Of niye geliyosun , gitsene .Sanırım onu seviyodum. Çok fazla ortak noktamız vardı.Kafa dengi bir çocuktu.Vee çooo...k. Yakışıklıydı.

Tamam , şimdi okula gitmişiz . Ediz beni görmüş , yanıma gelmiş bana beni sevdiğini söylemiş ve öpmüş. Ay ne romantikkk...

Saate baktığımda saat 2.30'du.Yarın okul vardı.Gözlerimi kapattım.

Sabah kafama yastık yiyince gözlerimi açtım."Meeelllliiiissssssss. Haaaadiiiiii kaaaaaalk." bu nasıl sestir ya ?

"Oha Zehra bu nasıl sestir ya ?"

O odamdan çıkınca ben de biriciik yatağımdan çıktım. Okul kıyafetlerimi giyip aşağı indim.

İnanmıyorum İremcim bize kahvaltı hazırlamış. Koşarak sırtına atlayıp yanağını öptüm.

"Ayı mısın Melis ?"

"Sus kız !" Dedim yalancı bir sinirle.Şimdi bir kahvaltı sofrasına bakalım.

Menemen,sosis ,patates kızartması , yumurta . Oha İrem döktürmüş resmen lann.

Gözlerimi ovalayıp sofraya baktım. Üçümüzde pek hamarat sayılmazdık. Yemekleri ya dışarda yerdik ya eve söylerdik. Bazeen kendimiz yapardık.

Kahvaltımızı bitirip kapıdan çıktık.taksiye binip okula gittik.Bakalım ilk ders neymiş. TARİH..Hayırrrr . Küfretseniz daha iyi lan .

Tam arkamı döndüm ne göreyim. Of tahmin etmişsinizdir zaten. EDİZ ve milimetreler uzakta dudaklarımız.

Zehra'dan

Okula gidince Melis yanımızdan ayrıldı . Ben de İremle tek kaldım. Kantinde otururken birden biri gözlerimi kapattı.

"Melis"

"İrem"

Şimdi erkek isimleri sıralıyacaktım biri tutardı en azından .

"Burak"

"Cem"

"Egemen"

"Alperen"

Yuh ya hala tutmadı mı . Sonra eller gözümden çekildi. "Oha yani o isimler ne öyle."Karşımda sinirden köpürmüş bi Arda vardı.Aha da sıçtık.

"Arda ?"

"Zehra ?" Dedi beni taklit ederek.

"Ya ben onları kafadan attım . Hiç birini tanımıyorum ." umarım yeterli bir açıklama olmuştur.

İreme baktığımda gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdığını gördüm.Ona "sikicem " bakışlarını atıp Ardaya baktım. Yumuşamışdı.

Yanağımı öpüp bana veda etti. PARDON.Amabişdy yemeden gitti..İnanmıyorum yaaa.

Derse girdim ama hala unutamadım.Derse de kendimi veremedim.Zil çalınca İremi alıp bahçeye çıktım. Melis Edizle kantinde oturuyodu.

Yanıma bir kız geldi.Oha altı çıplak laan . Haa o etek miymiş.Giymeseydin canım."Ardadan uzak durucaksın."aa emir vermek hem de bana .

"Naparsın lan ?"

"Ağzına sıçarım."demesiyle benden yüzüne öyle bir yumruk yedi ki.İrem bana bakakaldı. Sonra beni geçip saçları ellerimde olan sürtüğün arkadaşlarına yumruk ve tekma attı.

Yuh İrem üç kişiyi dövüyo lan. Bana da iki kişi gelince onları da hallettimSonra yerde yatan 6 kıza baktık.İreme elimi uzattım o da çaktı. Kimse bizi bı konuda geçemezdi. Adam dövmede yani. Kaç yıldır karate ve vuşu dersleri alıyoduk.Sonra etrafımıza baktık. Hayır ya, tüm okul bizi izliyodu.

Arda yanıma geldi. İkimizi okula götürdü . Olanları pna anlatınca. " Ne o güzellik kıskandın mı?"

"Ben mi k- kıskandım?"

"Evet."

"Saçmala ma o sürtük bana bulaştığı için dövdüm.Senle bir ilgisi yok ."dedim

"Öyle olsun bakalım ." dedi.Kafam soru işaretleriyle doldu.

İrem'den

Oha lan o neydi amk.Bir yumruk , bir tekme...Yanlız sinirimi atmıştım yani.Şimdi sınıfa gidiyordum ama herkesin bakışlarnı üzerimde hissedebiliyodum.

Sıraya oturdum , yanıma da Meriç. Günaydın faslı hariç konuşmamıştık"Sende me cevherler varmış." dedi bana.

Kavgayı kast ettiğini biliyodum .Gülmekle yetindim.

O sırada içeri hoca arkasından taş bir esmer çocuk içeri girdi. Ağzım oo şeklinde açıldı.Bu benim Mert değil miydi? Hani beni en yakın arkadaşımla aldatan ?

Bölüm sonu . multimedya İrem var.Ediz - Melis, Arda - Zehra ilişkisi doğuyor . Bidaki bölüm 2 gün sonra gelir. Öpüyorum sizi.

İhanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin