Prolog

13 1 0
                                    

Mă trezesc pe un pat, un pat de spital. Parcă toate durerile si gândurile mele s-ar fii evaporat, dar totul se schimbă când îl văd pe el... Bărbatul care m-a făcut să sufăr atat de mult, stă lângă mine și manifestă o bucurie de nebănuit... îmi spune ceva, dar pur și simplu nu pot să fiu atentă la ce-mi spune, îmi aduc aminte și acum de ce sunt așa... ca de gheață. Cum poate un om să pară așa de inocent când de fapt ascunde niște lucruri oribile? Sunt pur si simplu scârbită de el, de omul acesta care părea să mă iubească... Mă macină și acum gândul că am fost foarte proastă când l-am crezut. Îmi vine să-i țip în față că e un idiot, dar îmi mut privirea în spatele lui, acolo erau părinții si socrii mei, cei patru par emoționați , nu-mi pot ascunde micul zâmbet sincer , primul zâmbet sincer de pe ziua de astăzi...
[...]

Îl privesc cu o privire plină de venin... Finalul povestei noastre este aici, nu mai pot să mă prefac că totul este bine între noi, nu mai vreau să fiu făcută să sufar, nu cred că pot să mai suport acest lucru... Am suportat deja 5 ani de zile ...
Viața e imprevizibilă, e scurtă, nu se știe ce va fi mâine... Am doar o viață și nu-i mai pot permite sa ma distrugă... Toți pot spune ce vor, dar nu-mi mai pasă, cred ca a venit vremea să fac ce simt, ce cred eu că e bine... Nu-mi este frică că lumea va spune ceva, mă simt așa de rece pe interior încât orice scuză mi se pare banală, eu ma voi salva de el, de oameni, de toți.
Eu: Vreau divorțul! Îi spun cu răceala in voce.
David: Poftim? Ești nebună?
Eu: Credeam că te cunosc, dar nu e așa, nu vreau să mai aud de tine. Ai pierdut tot cand te-ai gandit să fii un porc. Te-am iertat de prea multe ori, lasă-mă...vreau să fiu liberă ca pasărea cerului. Eu nu-ți vreau răul, dar sa de-a Dumnezeu să nu mă uiți vreodată și să suferi cum am suferit eu, iar eu... eu nu te voi vrea , o să fiu fericită si fără tine! Om fara scrupule ce ești.

Este o parte din acțiunea poveștii, bineînțeles că nu vă voi spune mai mult. E o secvență dintr-un capitol mai ,,dramatic" pentru iubirea lor.

Partea întunecată a unui îngerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum