První část výzvy je tu. Poprvé jsem psala o někom, kdo je reálný nebo vymyšlený někým jiným. Vměstnat do kapitoly jednoho příběhu všechno, byl doslova nadlidský výkon. A jak jsem se této výzvy zhostila? Mrkněte, budu ráda za komentáře, hvězdičky a konstruktivní kritiku. Omluvte chyby, překlepy.
Teď už se pojďte podívat na FF o dvojici Arya Stark a Harry Styles. Povídka je zasazena do doby Harryho a Aryi jsem se snažila ponechat sourozence, vlastnosti, vzhled a drobné narážky v příběhu, které se objevovaly v jejím světě.
Příjemnou zábavu.
K.
Vždycky jsem nenáviděla svoji střední školu a návrat do ní, byť jen na jeden pitomý večer, byl naprosté utrpení.
„Já teda nechápu, ségra, proč se tváříš tak zničeně," zakroutí nad mým výrazem hlavou Sansa, moje starší sestra.
„Tobě se to mluví, byla jsi nejoblíbenější v každém ročníku. Skvělá na tanec a umění, úspěchy celého týmu roztleskávaček pod tvým vedením jsou do teď legendární a mě se ptáš, proč se tvářím zničeně?" vyjedu na ni a znovu si před zrcadlem potáhnu černé šaty.
„Byla bys taky oblíbená, stačilo jen chtít, cestičku jsi měla vyšlapanou. Já i Robb jsme vám otevřeli dveře k úspěchu, Bran i Rickon toho využili, jen ty se za každou cenu snažíš být pořád jiná," připomene mi uštěpačně.
„Nezapomněla jsi ve výčtu superlativ na všechny mé sourozence na Jona?" připomenu jí pro změnu já.
„Bastardi se nepočítají," odfrkne si.
„Má drahá sestro, od té doby, co jsem se stal členem sněmovny lordů a moje zadnice sedí ve Westminsterském paláci, bys mi mohla přestat přezdívat bastarde," objeví se ve dveřích obýváku náš nevlastní bratr Jon, který se vůbec netváří naštvaně, že ho takto Sansa pojmenovala.
Je zvyklý z dětství, kdy se mu tak děti posmívaly. Jako jediný ve třídě měl totiž tátu a Catelyn. Všichni ostatní měli mámu a tátu, že jo.
My jsme nikdy Jona nebrali jako někoho, kdo by k nám nepatřil, prostě tu vždycky byl jako náš nejstarší brácha, jehož matka zemřela v jeho pěti letech a tak se k nám nastěhoval natrvalo.
Bratra obejmu, stejně jako Sansa, která pochválí jeho výběr kravaty.
„Sraz všech ročníků za posledních deset let naší školy, no chápete to?"
„Kde jsou Bran a Rickon?" zajímá se Jon, když se rozhlédne po obýváku našich, kteří odjeli ke známým na večeři.
„Bran na koleji a Rickon s našima. Ti se do posledního desetiletí výročí naší školy nevešli," zasměje se Sansa, naposled si pročeše svoje dlouhé zrzavé vlasy a pak všichni zamíříme ke dveřím, odkud se ozve troubení auta.
„To bude Robb."
„On řídí?" zajímám se.
„A co kdyby Talisa začala rodit?" vysvětlí mi Sansa.
„No jo, to mi nedošlo."
„Tak, sourozenectvo, nasedat," mává na nás s úsměvem na tváři.
„Že jsem neřídil já," zakroutí hlavou Jon, když se snaží své tělo nasoukat na zadní sedadlo rodinného auta.
„Kde máš ochranku, bratře?" zajímá se Robb a vyjede z příjezdové cesty od domu rodičů.
„Ha, ha, jsi velice vtipný, bratře!" zašklebí se na něj Jon.
Jeho představa ve službách země byla založena na pancéřovém autě, minimálně desetičlenné ochrance a soukromém letadle. Smůla, je rád, když mu účtárna proplatí stravenky do sněmoví kantýny.
A nás všechny moc baví si z něj utahovat.„Moc vám to sluší, holky, obzvlášť tobě, Aryo, vidět tě v šatech je velice příjemná změna."
„Dík," kuňku a protočím oči.
Já prostě nejsem holčičí typ, ani kdybych se snažila sebevíc. Jsem malá, nemám výrazné oči, rty, ani vlasy, ty mi prostě volně splývají přes ramena k lopatkám. Jsou rovné, tmavé, stejně oči.
Prostě obyčejná holka, co miluje jízdu na koni, kavárny s dobrou kávou a historii. Nic zajímavého.
Možná proto jsem ve svých dvaceti pěti letech pořád sama. I když asi raději sama, než se v osmadvaceti rozvádět jako Sansa. Bohužel ji její středoškolská láska upadla do postele své sekretářce. Několikrát.
Vlastně upadl do postele každé holce, co se na něj jen trošku podívala, ale Sansa tomu nechtěla věřit. Až když je načapala v jejich posteli doma.
A tak se dneska náš hvězdný pár, král a královna plesu svého ročníku rozvádějí. Sansa už je zase Stark a Joffrey Baratheon volný pro všechny ženy z Anglie.
ČTEŠ
Cupcake výzva
NezařaditelnéVýzvy sladší než samotné cupcaky. Račte vstoupit, nejlépe s dvojkou červeného vína nebo hrnkem kvalitního čaje a přečtěte si, jak se s každou výzvou peru. Příjemnou zábavu.