היה היה עכשיו-once upon right now

133 7 2
                                    

תקציר:

"שייקספיר אמר, כל העולם במה וכולנו שחקנים" אמרתי והוא גיחך ואמר "כן, וזה מאד חמוד לראות אתכם גאים בזה כי,אתה מבין, אתם אולי השחקנים אבל אנחנו? אנחנו הבמאים של ההצגה הקטנה והחמודה שלכם"

הוריו של וויל מתו בשריפה, שריפה חשודה שממנה הוא יצא בלי כוויה אחת באופן מוזר ולא הגיוני בעליל.

אחותו התינוקת נהרגה איתם, ואחיו הבוגר שהיה בטיול הצופים כשזה קרה, מגדל אותו אך לא מוכן לדבר על השרפה או להודות בעובדה שקרתה. כל זה קרה כשהיה בן שבע.

תשע שנים מאוחר יותר, וויל בן השש עשרה רק רוצה חיים רגילים, אבל מה נעשה, לא תמיד מקבלים מה שרוצים.

כשהוא פוגש כמה מחברי הארגון המסתורי, הוא יודע שהוא לא יכול להתעלם מהם, במיוחד לא כשנראה שהם יודעים הכל עליו, אולי אפילו יותר ממנו עצמו.

תוך שניות הוא מוצא את עצמו כחבר בארגון, או אולי כאויבו הגדול ביותר.

ומה הקטע המוזר של אחיו, שפתאום חזר לשתות, ומתנהג כאילו הוא לא מכיר אותו?!

וויל המבולבל והמיואש פונה לבן משפחה רחוק לעזרה, אך מי הוא באמת? ו.. איך בדיוק הם בני אותה משפחה?

וגם, איך בדיוק וויל קשור לזה?

במסע של גילוי וזכרונות, איך בדיוק יבין וויל מה קורה פה, ובאיזה צד במלחמה הזאת הוא בכלל? כי,כנראה, שזאת השאלה הכי חשובה, השאלה שבה הכל עומד להסתכם.

אז כן זה תקציר שכתבתי לספר שעוד לא כתבתי, רציתי לשאול אם אתם חושבים שכדאי לי לכתוב את הספר ואם אתם הייתם קוראים אותו.
גם אם כן סביר להניח שיקח לי הרבה זמן לסיים את הספר ורק אז אני אתחיל לפרסם אותו כיכשיש לי קוראים זה מלחיץ אותי ומפריע לי לכתוב (לא בגלל הקוראים אלא כי אני מרגישה שאני חייבת להמשיך ואז הכל נתקע..) אז אני רק מציינת מראש כדי שלא תתאכזבו.
בבקשה תכתבו מה דעתכם ואל תתעלמו!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 20, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

וואנשוטיםWhere stories live. Discover now