Isᴍᴇrᴇᴅ ᴀᴢᴛ ᴀ sráᴄᴏᴛ, ᴀᴋɪ ɴéʜáɴʏ ʜáᴢrᴀ ʟᴀᴋɪᴋ ᴛőʟᴇᴛᴇᴋ, és nincs nála hátborzongatóbb ember a földön?
Amikor a verandán éppen esti búcsúcsókot adnál a barátodnak, és átpillantassz az út túloldalára,ő 𝑜𝑡𝑡 á𝑙𝑙.
Véletlen szerűen felbukkan, amikor a legjobb barátaiddal pletykálsz- csak éppen talán nem is olyan véletlenszerűen. Ő a fekete macska, aki mintha ismerné az útvonaladat. Ha elmegy a házatok előtt, az jut eszedbe: 𝐸𝑙 𝑓𝑜𝑔𝑜𝑘 ℎ𝑎𝑠𝑎𝑙𝑛𝑖 𝑎 𝑏𝑖𝑜𝑠𝑧 𝑣𝑖𝑧𝑠𝑔á𝑛.
Ha furán néz rád, te egész nap gyanakodva pillantgatsz a hátad mögé.
Minden városba van egy ilyen feketemacska-fiú. Rosenwoodban Toby Cavanaugh volt az.-Szerintem még kell egy kis pirosító. - Spencer Hastings hátrahajolt, úgy mérte fel az egyik legjobb barátnójét, Emily Fieldst. - Még mindig látom a szereplőit.
-Van egy Clinique korrektorom. - Alison felugrott,és kék kord sminktáskájához futott.
Emily belenézett az Alisonék nappalijának sztalán feltámasztott tükörbe, jobbra-balra döntötte a fejét, majd összecsücsörítette rózsaszín ajkát.
-Az anyám megölne, ha meglátna ennyi sminkkel a fejemen.
-Igen, de mi meg akkor ölünk meg, ha letörlöd-figyelmeztette Aria, aki valamiféle csak saját maga számára ismert okból egy rózsaszín mohair melltartóban parádézott fel-alá, amit ő maga kötött.
-Aha, Em, fantasztikusan nézel ki-értett egyett Hannah.
Törökülésben ült a padlón, és folyton körbeforgott, hogy ellenőrizze, nem lóg-e ki a feneke vágása a kissé szűk Blue Cult csípőfarmeréből.
Április volt, péntek este. A hatodikos Ali, Aria, Emily, Spencer és Hannah szokás szerint pizsama partit tartottak, vastag rétegekben sminkelték ki egymást, sós-ecetes Kettle chipsszel tömték mahukat, miközben a háttérben Ali lapos képernyős tévéjén az 𝑀𝑇𝑉 Cribs ment.
Aznap este még az is növelte a káoszt, hogy mind kiteregették a ruháikat a szőnyegre, mert elhatározták, hogy csereberélni fognak a tanév hátralevő részére.
Spencer karcsú felsőteste elé emelt egy citromsárga kasmírkardigánt.