0.2

213 29 40
                                    


Doğum günün kutlu olsun biricik kontesim
MmYareenill ~

Wanda'nın girdiği 'hadi-Tony'nin-yatağını sümük-ve-gözyaşı-yapalım' seansı bittiğinde nihayet okula gelebilmiştik. Yanlış anlamayın ben dahi ve milyoner bir adamdım ve okula kesinlikle, katiyen ihtiyacım yoktu aksine okulun bana ihtiyacı vardı.

Fakat insanlar bazen bir çıkışa bazense bir kaçış noktasına ihtiyaç duyarlardı.

Benimse kaçış noktam şu an için okuldu.

Wanda gözlerini avını arayan bir şahin edasıyla okul bahçesinde gezdiriyor ve yırtıcı bir aslan gibi saldırmaya hazır görünüyordu. Az sonra kalkıp tüm okulun önünde kükrese inanmadığım tanrı şahidim olsun ki şaşırmazdım zaten şu an bundan pekte bi farkı yoktu.

"O burda değil."

Wanda beş saniyede -ki saat tutmuştum- avını gözleyen aç bir aslandan, sütünü dökmüş yavru bir kediye dönüşmüştü ve mağrur gözlerle gözlerimi talan ediyordu.

"Kim değil? Ben birine bakmıyordum ki."

"Ya ya tabii öyledir, zaten bende İskandinav tanrısıyım."

'İnanmış' olmam onu gıcık etmiş olacak ki ciddi abartılı bir biçimde gözlerini devirdi ve o malum kelimleri söyledi.

"Siktir git Stark."

Kıkırdamaya başladığımda koluma girdi ve okulun içine doğru gittik.

=•=•=

"Ben sıvışsam beni idare edebilir misin?"

"Wanda daha okula geleli 1 ders oldu şaka mı yapıyorsun?"

Gözlerini kısıp bana baktı. Gözleri sanki 'çok bile kaldım' der gibiydi.

"Yani?"

Biliyordu. Bildiğini biliyordum. Tabiki onu idare ederdim. Evren tersine dönse arkadaşımı yüz üstü bırakmazdım.

"Evet. Evet ederim Kızıl Cadı."

Yanağımdan kocaman ve sulu bir öpücük aldı. Eğer rujunun izi çıktıysa yemin ederim ki Wanda'yı çiğ çiğ yerdim, o da bunun bal gibi de farkındaydı o yüzden hızlıca sıradan kalktı ve çok sıkıştığıyla ilgili bahaneler sıralayarak sınıftan çıktı.

Wanda gittikten sonra kendimi derse verebilmem uzun sürmedi nasılsa yapacak başka bir işim yoktu ve boş boş uyumaktansa dersi dinleyip hocanın yanlışlarını düzelterek eğlenebilirdim. Tabii ders tarih olmasaydı.

Size bir tavsiye, eğer Tony Stark'sanız hocanızı tüm sınıfın önünde küçük duruma düşürebilir ve bundan en ufak bir ceza almadan sıyrılabilirsiniz.

Bayan Whitney'in telefonuna iğrenç bir melodiyle mesaj gelince bundan sonra ne olacağını tahmin etmek zor olmadı. Tabiki dersi erken bitirecekti çünkü mesaj biricik sevgilisinden gelmişti. Bunu saf gibi sırıtmasından anlayabilirdiniz.

Bayan Whitney okuldaki en az sevilen hocaydı çünkü en baş sebep olarak tarih öğretmeniydi ve sorun şu ki bu okulda tarihi seven öğrenci sayısı bir elin parmaklarını geçmezdi maalesef. Bunun sebebinin Bayan Whitney'den kaynaklanma olasılığı da gayet büyük tabii. Kadın o kadar yavaş ve sindirerek anlatıyor ki dersi, bir süreden sonra beyniniz bunu 'masal anlatılıyor herhalde' diye algılıyor ve otomatikman kapanıyor.

"Gençler bugün dersi erken bitiriyoruz herkese iyi tatiller dilerim."

Herkesten mutlu mutlu mırıldanmalar çıkmaya başlayınca güldüm ve kafamı sıraya koydum.

Tired of love songs | ironstrangeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin