17. fejezet

130 4 2
                                    

Tea már kicsit jobban volt, igaz hogy Márknak idegei már nem voltak de legalább jobban volt.

Hanna, igaz, hogy Feri idegeit rejtette el, de ő se volt olyan nyafis mint tegnap de ma volt erdei suli a hetedikeseknek és az ötödikeseknek.

-Na emlékszel, hogy ma lesz az erdei suli?-kérdezte Hanna Ferit aki még csak most ébredezett tehát nem válaszolt, ezt Hanna persze jól ki is használta és kiment egy pohár vízért amit Ferire öntött.

-Nyugi, figyelek, csak nem vagyok kakas.-mondta Feri épp amikor kezdett átöltözni a vizes ruhából.

-Ma van az erdei suli és lehetünk egy szobában mivel mi választjuk kivel lehetünk.-mondta Hanna.

-Tea jön?-kérdezte Feri.

-Hát nem tudom kérdezd meg Márkot hogy van.-mondta Hanna.

-Oké, de Márkot nem akarod leönteni?-kérdezte a fiú.

-Tea megoldja.-vont vállat Hanna.

-Szia Márk, Tea hogy van?-hívta fel Feri Márkot, aki a harmadik csörgésre vette fel.

-Azon kívül, hogy elfoglalta az ágyam szuperül.-mondta Márk Teát nézve.-És veletek mi újság?

-Most kaptam meg a reggeli fürdőt ágyba Hannától személyesen.-nevette el magát Áts.

-És te még jól jártál...

-Mert?

-Hát, hogy mondjam...Felkeltett normálisan, mintha semmi nem lenne a világon, és mondta hogy csinált fürdőt, és leöntött. Vödörrel.-hangsúlyozta ki az utolsó szót Márk.

-Hallod ezt jól megcsinálta.-röhögött Áts Feri.-Jön erdei suliba?

-Egy orosz hadsereg se bírná visszafogni.

-Oké akkor nálam tali-és már szólt is a csengő mire Hanna a kádból kikiabált Ferinek hogy ki az.

-A tesód.-mondta mire Hanna gyorsan kiszállt és felöltözött.

-Szia Tea olyan rég láttalak-és a nővére nyakába ugrott a vizes hajával.

-Én már nem is számítok!-sértődött meg Márk.

-Feri bent van téged vár és a tesód keresett tegnap telefonon.-mondta Hanna és Teával elindultak befelé.

-Feri hol van a hajszárító?-kérdezte Hanna mire mindent felforgatott a fürdőszobában.

-Öööööööö...ja a szobámban az asztalon.

-De neked minek?

-Hát össze vizezted az ágyam.-mondta szemrehányással.

-És te ezt hajszárítóval kezeled?-kérdezte Tea.

-Nem is tudtam hogy hajból van az ágyad-nevetett Márk.

-Köszi.-mondta Hanna.

-Hanna nem kell segítség?-kérdezte Áts.

-Nem, megtudom oldani.-kapcsolta be a hajszárítót Hanna.

Mikor kész lettek, elindultak a ferencibe. Ott már mindenki várta őket.

-Na kivel lesztek?-kérdezte a tanár.

-Együtt leszünk.-mondta Feri.

-Biztos?-és Hannára nézett.

-Igen.-mondta Hanna és értetlenül nézett a tanárra.

-Rendben. Gyertek.-és felszálltak a buszra.

Hanna Feri mellé ült aki átölelte Hannát, aki fél úton bealudt. Tea Márk mellé ült, de Márk annyira izgult, egyfolytában puszilta, már majdnem hogy felfalta Teát, aki próbálta leállítani. Mikor megérkeztek, Tea már szinte örült. Addig, míg eszébe nem jutott, hogy az elkövetkezendő három napban is el kell viselnie.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Feb 15, 2020 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

A Pál utcaiakOnde histórias criam vida. Descubra agora