Dzień dobry wieczór !!!
Z okazji dnia kobiet, życzę wam wszystkiego najlepszego !! ♡♡♡
Przepraszam, że mega długo nic tu się nie działo, spowodowane było to głównie przez mojego artblocka oraz przeziębienie, nie miałam siły i pomysłu co rysować.
Ale wracam dziś z pomysłami i siłą a co z tym idzie, to czas by kogoś wam przedstawić !!
5 marca ze zwykłego bazgroła powstała postać która chyba zostanie ze mną na dłużej. Przez te parę dni postawiłam sobie za zadanie nazwanie go, nadanie mu jakichś cech charakteru jak i wygląd, ubranko i coś charakterystycznego co odróżni go lekko od innych osobników jego rasy.
I tak o to wygląda nowa postać
° To był sam początek, i przez te pare dnie ewoluował, bo to jest FACET. Część osób która go widziała sądziła, że to kobieta bo ma długie włosy i łagodne rysy twarzy, a tu proszę
° Jego wygląd aktualnie jest bliższy temu rysunkowi z deszczem, ma rogi jak i ogon ale nie wiem czy ogon zostanie, może tak może nie ¯\_(ツ)_/¯° Idąc dalej uznałam, że chce go w kolorze żeby wiedzieć jak wygląda i mam szkic oraz powiedzmy dwie wersje końcowe
° Szkic
° Wersja nr 1
° Wersja nr 2° Dla tego pana miałam do wyboru AŻ 30 imion, wyselekcjonowałam z małą pomocą ( małą hehe, tak naprawdę sporą ) dwa które najbardziej mogły do niego pasować - Ivar oraz Luka. Nie jestem dalej pewna które z nich będzie lepsze, bo do tego wypada ogarnąć jego charakter. Za to ma cechy charakterystyczne, a to już coś ~ czyli nadszarpnięte ucho ? Jeśli można je nazwać nadszarpniętym...
Oraz złote oczy ⊙﹏⊙
O jego charakterze dowiecie się prawdopodobnie za parę rozdziałów w jego refce ( o ile się zepnę i ją zrobię )
Wtedy też może dokładniej opisze skąd jest, kim jest, gdzie mieszka itd itp XDTo chyba tyle o nowej postaci, jest on jeszcze w trakcie tworzenia, co jeszcze pewnie troszkę mi zajmie ale daje wam jego zarys i wyglądzik ( ꈍᴗꈍ)
° A jako mini bonusik mam dla was rysunek pieska rasy Shiba Inu
W mediach nowa piosenka Katy Perry, która bardzo mi wpadła w ucho uwu
Dawno albo i nigdy nie było tyle rysunków jednej postaci XD
Na dziś to tyle miśki !!!
Do następnego !!
YOU ARE READING
ARTBOOK - czyli moje bazgroły
Aventura~ zawieszone ~ Pojawią się tu moje bazgroły, bo czemu nie. Nie umiem w opisy więc tak szybko i na temat. Będą tu różne rysuneczki. Szkice, digitale, prawdopodobnie fanarty jak i moje postacie. Raz na jakiś czas zobaczycie tutaj także bardziej ambit...