~Lisadan
Yeni okulumuz cidden güzeldi ama insanları çok kötü görünüyodu .Dış görünüş olarak değil davranış anlamında . Yeni sınıfımızı öğrenmek için müdürün yanına çıktık. 12-D deymişiz.
Sınıfa girdiğimizde sınıftaki 7 erkek öğrenci bize bakıp içlerinden tavşana benzer olanı ayağa kalktı ve- Ooooo sınıfımıza 4 tane fıstık gibi hatunlar gelmiş
Rose 'hatun senin anandır ' diyince kıkırdamadan edemedim.
Jngk - Neden gülüyosun seni kahküllü (böylemi yazılıyo sjdjsj)
-Sana sorucak değilim tavşan kılıklı ayrıca sen bizimle böyle konuşamazsın
Jk - Ben sana şimdi göstericem kim tavşan kılıklı...
Tae - Değmez abi otur şuraya sonra hallederiz hesabını
Rs - Sonra hallederiz mi ?! Pardon da arladaşımdan niye hesap soruluyo he?!
Suga - Tamam yeter artık susun bi be iki dakika uyutturmadınız adamı !
'Ne kadar agresif' diye geçirdim içimden. O sırada sınıfa başka kişiler girmeye başladı . Bizde yerimize geçtik.
~Jenniden
Sarı saçlı olanıyla hep göz göze geliyodum ama hepsi kötü tiplere benziyodu .Ama cidden çocuklar taş çatlatırdı.
Ben lisayla rose de jisooyla bi önümdüzde oturuyoduk. Ben en arkada cam kenarında oturuyodum .Aa bu arada hepimiz 1 yıl boyunca dövüş sanatlarıyla ilgili dersler aldık . Ama ben ve lisa 1 yıl daha aldık.Yani bize bulaşanın işini hallederdik bu yüzden o hepimizin aklından şuanda o erkekler geçiyo.Js - Kızlar sizce ne yapmalıyız ?
Ls - Bence şimdilik bisey yapmayalım eğer bi daha böyle bi olay gerçekleşicek olursa işimiz çok.
-Bencede ama şu sarılıyı bi güzel pataklamak istiyorum yedi bitirdi beni
Rs - Evet kızlarda ...sanırım misafirlerimiz var ...
Eveeeeet uzun zaman sonra yeni bi bölüm nasip oldu .Sizce yeni gelen misafirler kimmmmmmm??? Neyse lgs senem olduğu için atamıyorum lütfen oy verin lütfen artık neyse öpüldünüz
Saranghe 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐈 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐓𝐨 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐘𝐨𝐮 🖤🔪
Teen Fiction"Şimdi ne değişti ? " Cidden şimdi ne değişmışti bilmiyorum ama içimde tuhaf hisler var.Söylemek istediklerimi dile getiremiyorum sanki .Her şey çok karışık ... Biraz acemice yazılmıştır . Lütfen desteklerinizi eksik etmeyiniz .Öpüldünüz saranghe 🖤...