7

97 14 4
                                    

~ Jennie

Odanın içinde Jisoo sargı bezleriyle yatakta yatıyodu. Yanında da Jin vardı.

Jin - Merhaba kızlar gelin siz geçin ben dışarıdayım.

Ls - Tamam . Teşekkürler.

Hemen Jisoonun yanına koştum . Lisada yanıma geldi. İkimizde Jisoonun elini tutuyoduk.

- Jisoo bebeğim nasılsın hadi kalk biz geldik.

Ls - Jisoo hadi uyan artık.

Js - Kızlar ...

- Jisoo uyan hadi .

Ls - Jennie sen Roseyi bul ben Jisooya bakarım.

- Tamam.

   Odadan çıktığımda Jini gördüm.

- Teşekkürler Jin sen olmasaydın daha kötü olabilirdi saol.

Jin - Önemli değil. Roseler yan odada gidip bi bak istersen .

- Teşşekürler bende Rosenin yanına gidicektim.

Jinin yanından uzaklaşıp Rosenin odasına doğru ilerledim. Kapıyı açtığımda Tae Rosenin elini öpüyodu.

- Oha ! Yavaş uzaklaş benim Rosiemden!

V - Hey ! Onu kurtaran bendim ne istersem yaparım sanane be !

- Banane mi ? Banane mi ! Ben onun kardeşiyim oğlum çık dışarı şimdi ondan izinsiz ona dokunamazsın pis sapık .

V - Ah şimdide sapık mı oldum ben yani . Neyse banane ne halin varsa gör.

Odadan çıkıp gitti. Pislik ne olucak. Onu umursamadan Rosiemin yanına koştum. Yüzünde yaralar vardı ve burnu kanamıştı aynı Jisoonunki gibiydi. Onlara ne olmuştu böyle ? Ah benim kızlarıma bunu yapanları fena halde benzeticem!

- Rosiem hey bebeğim ben geldim hadi uyan tatlım.

Rs - Jjennie.

- Şşh kendini zorlama gel oturmana yardım edeyim.

Rs - Ah ! Her tarafım uyuşmuş. Nol-. Hey ah. O pislikler her tarafımı kırmış .

- Biraz dinlenin kendinize gelin tez vakitte ayağımızın altına alırız sıkıntı yok.

Rs - Jisoo o nasıl çok kötüydü en son bayılmıştı. İyimi ?

- Sakin ol evet o iyi Lisa yanında şu anda . Ben izin kağıdı alıcam ve eve geçicez tamam mı ? Annemler yok bugün bize geçeriz.

Rs - Tamam. Ah . Peki kim indirdi bizi revire ?

- Jin Jisooyu , senide Tae indirmiş.

Rs - Ne?! Oha ama ! Ayy ben kilo almıştım ufff ya rezil oldum.

- Niye takıyosun ki ? Boşver ne düşünürse düşünsün dal gibi kızsın seni beğenmeyen mi var .

Rs - Hıh .. yani .

- Neyse ben Jisooya bakıyorum Lisa da senle bi görüşsün bizim eve geçelim.

Rs - Tamam.

                  •○•○•○•○•○•○•○•○•○•

Jennienin Evinde

Kızlarla beraber pijamalarımızı giyinmiş benim odamda oturuyoduk.

Ls - Kızlar artık kimmiş öğrenelim şu bizim evi yakan cidden meraktan çatlicam.

Js - Evet bende merak ediyorum. Kim bize böyle bişey yapmak istesin ki ? Saçmalık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 15, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐈 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐓𝐨 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐘𝐨𝐮 🖤🔪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin