Capitolul 3| Black Widow

317 30 0
                                    

Capitolul 4| Black Widow

L-am privit, m-a privit .. parea o scena de mult traita, in acea zi ploioasa de la cafenea, cand pe fundal canta melodia de la "Spice Girls", ziua cand mi-am dat seama ca il placeam. Se uita surpris, probabil prea surprins,  dupa care am fost nevoita sa imi intorc privirea. Ne-am asezat la masa, alaturi de intreaga familie, langa mine era Marta in dreapta si Kara in stanga, lucru care ma facea sa ma simt protejata, papa statea chiar in fata mea, iar pe o parte si pe alta erau doar "frati si surori" ai companiei.

-Mult succes, spuse unul dintre ei, urmat de mai multe urari.

-Multumim, am spus noi, dupa care papa a inceput sa ne de-a mai multe sfaturi despre felul in care trebuia sa ne comportam astazi, privirea lui Mark era inca atintita asupra mea, desi ea era langa el ... era socat, se vedea pe el.

Nu am putut sta mult, asadar am plecat inspre scena, toti venind alaturi de noi, am vazut ca ea se uita urat la mine, nu ma placea, chiar deloc ... se pare ca nici ea nu m-a uitat.

Aveam doua melodii pe care sa le cantam, prima era "She Wolf" o melodie care descria forta unei femei in viata, cum poate sa isi revina dupa numeroase lovituri, si sa continuie drumul ... iar cea de-a doua era "Black Widow" o melodie pe care sincer, o adoram. O melodie in care o fata trece exact prin ceea ce trec eu, o fata care iubeste pe cineva, dar care se pare ca nu o mai iubeste ... asadar ea incearca sa se razbune.

Ne-am urcat pe scena si ne-am facut treaba, am fost foarte multumita de rezultat, chiar foarte multumita de reactia celor din jur, mult mai incurajatoare decat mi-as fi imaginat, ba chiar am vazut cateva "pancarde" cu numele meu scris pe ele, lucru care m-a entuziasmat foarte mult.

Cand am coborat de pe scena, papa ne-a spus ca multi au plecat la "party" o petrecere facuta special pentru noi, asadar dupa ce ne schimbam, trebuia sa fim si noi acolo.

De data aceasta ne-am aranjat in locuri diferite, deoarece papa ne-a aranjat ingrijire "totala" la salon, asa ca nu puteam sa ne incurcam una pe cealalta. Am mers in vestiar sa imi i-au lucrurile, moment in care am auzit niste pasi in spatele meu. Cand m-am intors era un baiat frumos, inalt, saten inchis, care imi parea cunoscut dar a carui nume imi era "incetosat"...

-Buna, zise el, luand tot ce aveam in mana. Lasa-ma sa te ajut.

-Cine esti?Am intrebat eu, ca un copil handicapat.

-Eu sunt Jackson, ne-am cunoscut cand ai fost acasa pentru Mark, acum ...-Aaaa, dada ... imi aduc aminte, scuze.

-Stai linistiita, directorul mi-a spus sa am grija de tine, asadar voi veni si voi sta cu tine, iar mai apoi te voi duce la petrecere.

-Multumesc, dar nu cred ca vreau sa merg la petrecere, am spus eu ...

-Cum, nu? JYP o sa fie furios daca nu mergi, a pregatit cate o surpriza pentru fiecare dintre voi, ca pregateste supriza de luni bune, mai ales ca tine la tine ca la o fiica.

-Ei haide, cred ca exagerezi putin, am spus eu zambind.

-Ei haide, nu poti lipsii ... spuse el, zambind bland.

-Pai da, dar nici nu pot veni.. nu cunosc pe nimeni ... doar pe Kara si Marta.

-Ma sti si pe mine, si pe Mark ...

-Nu-i mai pomenii numele ... te rog.

Acesta s-a uitat lung la mine, dupa care mi-a intins mana si a zis:

-Cum ziceam, ma sti pe mine ... vrei sa vi te rog frumos cu mine, la petrecere?

L-am privit, dupa care am zambit zicand:

-Stiai ca esti foarte convingator ... am spus eu amuzata.

-Mi se spune des!

I-am acceptat propunerea si l-am luat de brat. Pot spune ca am ras cu el cum nu am mai ras de cativa ani buni, era o persoana vesela si cumsecade, care ma facea sa inteleg ca trebuia sa ma si distrez, planul meu nu trebuia sa imi ocupe chiar toata fericire din viata.

-Te astept aici, zise Jackson, dupa care am intrat in salon.

Il observam in reflexia de la oglinda cum statea cuminte pe scaun, uitandu-se uneori sa vada ce fac, daca sunt inca acolo si nu am incercat sa fug, ma facea sa rad, se stramba, facea fete si isi facea incontinuu poze, incercand sa fie dragut.

 Dupa vreo doua ore am observat ca isi cam pierdea rabdarea, asadar cand am iesit, complet aranjata si imbracata intr-o rochita turcoaz, acesta  a zambit, zicand:

-Se pare ca s-a meritat asteptarea, aproape ca nu mai aveam nervi, radea desi se vedea ca era plicisit.

-Imi pare rau, nu stiam ca papa JYP are asa pretenii mari.

-Asa e el, mereu vrea sa fim perfecti, defapt suntem

Eram amuzant, lucru care imi placea.

Pana am ajuns la locul petrecerii acesta s-a purtat incontinuu dragut, si mereu era atent daca am nevoie de ceva, sau daca ceva nu imi convine, uneori imi repeta cat sunt de frumoasa si ma intreba despre America, pe care voria sa o viziteze.

-Jackson ... am spus eu cand am coborat din masina.

Acesta s-a uitat la mine, intorcandu-se din drum pentru a vedea ce am de spus.

-Poti te rog frumos sa stai cu mine, nu prea vreau sa il vad pe Mark ...

Acesta s-a uitat la mine, probabil se simtea folosit, dar a zambit suav si a spus:

-Normal ca stau cu tine, ce nu ai inteles din "Jackson are grija de Ale" ?

-Se pare ca nimic, am spus eu razand.

-Atunci fi atenta! spuse el ca un profesor super-uber-amuzant.

Am privit intrarea, iar inima a inceput sa imi bata foarte puternic, preferam sa am culoarea neagra la mine, asa ma simteam mai dura, acum eram ca un copil.

K-POP:Playful love II: Missing youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum