✨ Chapter 1 ✨

11 0 0
                                    

Déšť smáčel její tvář. Nesla v náručí svou dceru, ta na hrudníku měla dva hluboké škrábance. Naháněli je. Byli blízko. A za každou cenu chtěli jejich smrt. Byla silná. Nechtěla to vzdát pro dceru.

Svou dceru nechala před dveřmi jediné osobě. A to Alanu Deatonovi. Nebyl jen přítelem, ale i jejím věrným druidem. Věděla, že se o ni postará. Opatrně ji položila a odešla vstříc osudu.

Alan Deaton se právě chystal zavřít, ale co uviděl přede dveřmi, mu vyrazilo dech. Okamžitě věděl, že je to šestnácti letá dcera Thalie Hale. Její matka byla velmi mocná. Uložil ji u sebe, protože to Thalii dlužil.

,, Scotte, přijeď prosím a vezmi smečku, "zadrhával se mu hlas. ,,Deatone, co se děje? " ptal se Scott.,, Přijeďte co nejdříve."

Scott Mccall, nepřezdívaný jinak než Scotty, udělal přesně to, co mu Deaton řekl. Obvolal Isaaca, Stilese, Lydiu, Allison a Dereka.
Všichni se ptali proč, ale ani on sám nevěděl.

Hned jak dojeli, vykročili na veterinu, kde už je očekával Alan. Všem se zatajil dech, měly možnost se setkat s dcerou tak mocné alfy. Mallory.

Kolem mě se začali ozývat hlasy. Trhnutí jsem se probudila. Vstala jsem a chtěla jsem se od nich dostat rychle pryč. Ale podlomily se mi nohy a já jsem věděla, že spadnu.

Někdo kolem mého tělo obmotal ruce. Neodvážila jsem se na něho podívat, zatemnilo se mi před očima. A já se odevzdala říši snů.

Isaac Lahly, nejméně zkušená beta Derekovi smečky. Byl také obvolán Scottem, že potřebuje, abychom přišli. Čekal cokoli, ale ne tohle. Ležela na lehátku a v klidu oddechovala.

Povídali jsme si ní, když jsme seděli na veterině. Dívka se probrala a chtěla vstát, ale podlomily se jí kolena. Kdyby rychle nezereagoval, spadla by. V náručí mu však omdlela. Byla tak krásná. A on věděl, že se zamiloval.

Screaming PowerKde žijí příběhy. Začni objevovat