Hayatta kalmak için yarış...

96 5 0
                                    

AZYUX'UN GÖZÜNDEN

-Tetra'nın eğil demesiyle aniden eğildim ve başımın hemen üzerinden duvara bir ok saplandı.Buda nedir diye bakıyorduk,birden Tetra bağırdı

-Bak üstünde ne yazıyor.

Bende hafiften eğilerek baktım kağıdın üzerinde ''Yarın hayatta kalıp arena savaşlarına çıkmak için 3turdan oluşan bir yarışma olacaktır'' yazıyordu.Tetra hemen

-Azyux hayatta kalmak için bu yarışmayı kazanmalıyız dedi ve bende kafamla onu onayladım.

-Tetra hadi biraz dinlenelim sonra bize verdikleri tahtadan kılıçlarla kılıç talimi yapalım dedim

-Peki dedi Tetra gözlerini devirerek.

Sonra uyuduk.Yer soğuktu ve oda karanlıktı sadece bir tane mum vardı.

Gözlerimi kapatıp kendimi uykuma bıraktım...

TETRA'NIN GÖZÜNDEN

Aniden uykudan uyanmıştım ve Azyux'uda uyandırdım ve biraz kendimize gelince kılıç talimine başladık...

Kılıç talimi bittikten sonra aniden bir zindanı açan anahtar sesiyle irkildim.Bi kaç tane Pers askeri bizi arenaya cıkarttılar.

Gözlerimi açtığımda yaklaşık olarak 20.000 kadar kişi bizi izlemeye gelmişti.

Sırasıyla yarışmalar açıklanıyordu ''Birinci yarışma atlı mızrak atma,ikincisi kılıç kalkan oyunu,üçüncüsü ise henüz açıklanmadı'' .

Korku dolu gözlerle Azyux'a baktım fakat o korkmuş durmuyordu çünkü biz bu konularda köyümüzde en başarılı kişilerdik,ama olsun insanlık hali birazda olsa korkum vardı.

AZYUX'UN GÖZÜNDEN

Tetra'ya dönerek hadi artık başlayalım dedim ve beni başıyla onayladı.Yarışma başlamıştı ve atlara bindik ve üçer mızrak aldık.Atlarda koşarken bize gösterilen hedefi vuracaktık.

Tetra

-Hadi artık başlayalım dedi ve başlamıştık.

Ben ilk atığda hedefi vurdum bu sevinçle Tetra'ya döndüm oda vurmuştu.

İkinci hedeflere geldiğimizde ikinci hedefi kacırdım ama Tetra vurmuştu ona baktım,bana sakın moralini bozma dermiş gibi baktı.Teyra'ya dönerek tama işareti yaptım.Ardından tam attığımda hedefi vurdum ve Tetra'ya baktığımda oda vurmuştu ve seviniyordu.

Açıklama yapılarak kimlerin diğer tura geçtiğini öğrenmek için dinliyordum.

Sıra sıra isimler okunuyordu ''Micheal,Baldar,Austin,Alex derken Azyux adını duydum ve çok sevindim sonra hemen ardımdan Tetra'nın adı okundu ve birbirimize bakıp pispis güldük.

TETRA'NIN GÖZÜNDEN

-Kazandık diye bağırdım Azyux'a oda bana doğru yöneldi ve sarılarak bunu kutladık.

Artık ikinci parkurdaydık.Hepimize birer tane demir kılıçla kalkan verildi ve kura çekiliyordu bana ''Barçuk'' adında bir Yunan savaşçısı çıkti.Azyux'a ise ''Johhny''adında bir eski köle cıktı Azyux şanslıydı çünkü köleler hayatında hic kılıç tutmamış insanlardı ama benim karşımdaki bir savaşçıydı.

-Başladı

Sesiyle karşımdaki adama saldırdım.

Ama kalkanıyla kendini koruyup karnıma tekme attı biraz geri çekilip üstüne kılıçla vurdum ve bu göğsünü kesmiştir ve kanıyordu can havliyle bağırdı ve bana doğru koştu tam vuracak iken kılıcımla karşılık verdim ve onu orda yere derdim

-Sandığım kadar güçlü değildi dedim Azyux'a dönerek oda bana güldü ve gülüştük.

-Johnny ile Azyux'da diye ses geldi ve ben içeri girerken Azyux'a

-Hadi dostum başarırsın dedim ve eline çaktım.

Kavga başlar iken kılıç ve kalkanları kuşandılar.

AZYUX'UN GÖZÜNDEN

O köleye baktığımda ona acıdım çünkü acınacak haldeydi karşımda dururken karnı açlıktan guruldadığını buradan duyuyordum ve ayakkabıları eskiydi nerdeyse ikiye ayrilacaktı ayakkabı.

Kılıcını yukarı kaldırarak

- Aaaaaaaa

Diye bağırdı ve kılıcı kendi karnına sapladı azından gelen kanla yere serilip kaldı.

Ama kendimi kazanmış hissetmiyordum.

-Azyix kazandı diye bir ses geldi ve Tetra bana bakarak pispis güldü yanina gittim ve sarılarak diğer savaş için hazırlığa başladık çünkü sürpriz bir turdu.







BİDAHAKİ BÖLÜMÜ +10 OY HELİRSE YAYINLIYACAĞIM EĞER GÜZEL FİKİRLERİNİZ VARSA ALTA YORUM OLARAK YAZIN KABUL GÖRÜRSEM HİKAYEME KATARIM

OKUYUCULARIM CANDIR :D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 26, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GLADYATÖRLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin