Jungkook'un ağızından
Kapıdan gelen ses gözlerimi açtım.
Kapıdan gelen kişi Taehyungtu
Onun fermonları beni zor duruma sokuyordu.Yavaş yavaş yataga doğru yaklaştı. kolundan tuttugum gibi onu yataga çektim.
Kocaman olmuş gozleriyle bana bakıyordu.Kollarımın üstünde yükselip yüzünü yüzüme yaklaştırdım.
Tam boynuma doğru yaklaşırken kaçmaya çalıştı.
Ama tabiki de izin veremem yakalamışım böyle fırsat hiç kaçırırmıyım tabikide kaçırmam bir delta olsamda benimde bir sınırım var.
Kollarından tutup onu yataga bastırdım.
Tam hersey cok iyi gidiyor.sevişiriz diyecekken beni o şekilde bırakıp gitmenin hesabını o vitadan soracağım.Tabikide sabah kalktığımda vitayı görememek canımı sıkmıştı.
Kurtlarımız eşken daha ne kadar benden kaçabilecek aceba onu kızgınlaga girdiginde yakalamam gerekiyordu.
Mühürlenmek için ama çok tedbirliydi, ve benim şuanlık o istemediği sürece yapacak birşeyim yoktu.Hazırlanıp okula gelirken (her zaman arabayla geliyo bugün yürüyecegi tuttu.)
Vitayla karşılaşmayı beklemiyordum ve yanında bir alfa vardı.
Kurtlarımız eşlendiği için deli gibi kıskanıyorum. Tae'de bunu farketmiş olacakgi dönüp tam olarak benim olduğum yere baktı.
Korkusunu burdan bile anlaya biliyorum yeni yeni farkına varıyorum.Foremon kullandığımın karşıma baktığımda alfa kafasını eğmiş vita ise yoğun foremon kokusundan dolayı gözlerini kapatmış bayılmamak için kendini zorluyordu.Yanlarına yaklaştıgımda vita gözlerini açıp bana baktı.
Sinirli ifademden anlamış placak ki tek kelime dahi etmiyordu.
Vita'yı kolundan tuttugum gibi yanıma çektim.
Tam birşey diyecekken kızgın gözlerimi ona dikmemle susması bir oldu. Demek ki neymiş benim vitam iyilikten anlamıyormuş.
Bundan sonra yaşatacaklarım için hiç Üzgün değilim vitam hak ettin cezanı çekeceksin...Artık mühürlensinler mi ?
Yoksa azıcık daha mı kaostan besleniyim.
Jungkook'a çektirelim mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I m Afraid Delta
FantasyAcımasızlığı ile nam salmış bir delta Kalbi tertemiz olan bir vita Vita deltayı adam edebilecek mi? Delta vitaya aşık olacak mı?