8.BÖLÜM (M)

4.9K 208 44
                                    

Şimdiden hatalarımdan dolayı Özür dilerim.

Bölüm biraz gec geldi kusura bakmayın
Kalp hastası oldugum için bazi sorunlar vardı neyse bölüme geçelim.

Tam bir haftadır delta'dan kaçıyorum niye çünkü kızgınlıklıga giricem diye ama adam her halükarda karşımda beliriyor.
Şuan ise kendimi tutmak icin büyük caba sarfediyorum bugüne kadar bana hiçbir sorun çıkarmayan kurdun kendi kendine hareket ediyo ve ben deli gibi deltayı arzuluyorum.

Bugün okula gitmem gerekiyordu çünkü
Önemli bir dersim vardı.
Deltayı görecek olmamın gerçeği ise kurdumu delirtiyordu resmen beni ele geçiriyordu.
Biran önce gidip gelmem gerekiyordu.
Yoksa daha fazla dayanamazdım hızlıca üzerimi giyindikten sonra bastırıcı parfümümü ve içeceği kullanıp jiminlere dogru gitmeye başladım canım arkadaşım sonunda bir kankası oldugunu hatırlayıp sevgilisini bıraka bilmişti.
Okula yaklaştıkça nefes almam zorlaşıyordu resmen içimden kurdum çıkmak için harekete geçti.
Jimin'in ne dedigini dahi duymuyordum resmen kulaklarım sagırlaşmıştı.
Karşıda bize bakan kıpkırmızı gözlü bir jungkook tabikide beklemiyordum. Burdan biran once uzaklaşmalıydım yoksa burada üstüne atlıycaktım arkamı dönüp tam uzaklaşlacakken arkamdan gelen hırlama ve yogun foremonla olduğum yerde kala kalmıştım.
Bana dogru gelen deltayla korkum iyice artarken jiminin arkasına saklanmıştım.
Kolumdan tutan sinirli delta ile korkum resmen tavan yapmıştı.
Beni kendine çekip arkasındaki arkadaşına arabayı getirmesini söylemişti.
Çocuk resmen koşarak giderken deltanın gözlerine bakma gibi hir salaklıkta bulunmuştum resmen alev alacaktım şimdi kurdum deltanın kurdu için yalvarıyordu resmen arabayla gelen çocuk anahtarı jungkook'a uzatıp hızla uzaklaşmıştı beni resmen arabanın koltuguna fırlatan delta sürücü koltugunda yerini almış arabayı kullanmaya başlamıştı.
Ölmüştüm ben delta beni mühürlemeden bırakmayacaktı.
Ormanlık bir alana gelmisti araba biraz daha ilerledikten sonra karşımıza bir saray yavrusu çıkmıştı
Jungkook arabayı park ettikten sonra inmişti benim inmemi bekliyodu ama inmeyecektim
Onunla birlikte olmayacaktım.
Bana doğru geliyodu keske evdrn çıkmasaydım bok vardı sanki salak tae niye evden çıkıyorum ki ben yaa
Kapımı açtığında ona bakmıştım inmemi bekliyodu ama inmiycen inat degil mi kurdum bana ihanet edecek duruma gelmişti.
Kolumdan çekilmemle inmek zorunda kalmıştım adamda hayvan gücü var ne yapayım beni sürükleyerek eve girdirmişti.
Işte simdi boku yedim üstüme doğru geliyodu ve benim bastırıcımın etkisi bitmek üzereydi biranda foremon salgılanmasıyla neye uğradığımı şaşırmıştım.
Beni  kucağına alıp üst kata çıkmıştı siyah kapılı bir odaya girmiştik ve oda cok güzeldi ne diyorum ben ya adam bana ne yapacak belli değil ben hala oda düşünüyorum.
Foremon salgılamaya devam ediyordu.
Kurduma daha fazla sahip cıkamadım.

Jungkook'un agizindan;

Tae'ye yaklaştıkça benden uzaklaşması artık canımı sıkamaya başlamıştı.
Taeyi yataga itip üstüne çıkmıştım o kadar tatlıydıki artık kendimi tutmak istemiyorum dudaklarına dogru yaklaştıgımda hicbirsey yapmamıştı dudakları dudaklarıma değdigi anda resmen kurdum delirmisti artik eşini istiyordu ve ben ona istedigini verecektim.

Tae'nin ağzından;

Dudakları dudaklarıma degdigi anda artik kaçacak yerim olmadiginin farkina varmistim.
Delta resmen delirmis bir sekilde beni soyduktan sonra kendisine soyunmuştu.
Ve benin gördüğüm o büyük şey birazdan bana girecekti tanrım düşüncesi bile utandırıcı dudakları sömürdükten sonra boynumda yerini edimişti.
Elleri ise hiç rahat durmuyo resmen kalçamı yoguruyordu.
Biraz daha boynumdaki işine devam edtikten sonra onay ister gibi gozlerime bakmıştı.gözlerimle onayı verdikten sonra beni ters çevirip sertligi girişime konumlamıştı içime giren büyük şeyle hem acı çekiyordum hemde bu aşırı derecede zevk veriyordu.
Acı yerini yavaş yavaş zevke bırakmıştı ve ben daha fazlasını istiyordum.
Jungkookun boynundan tutup yerlerimizi değiştirmiştim.jungkook'un sertliginin üstünde ziplarken daha fazlasını istiyordum. Jungkook yoruldugumu anlayip beni altina almisti suan resmen zirvedeydim ve ben daha fazlasini istiyordum jungkook biranda yavaşlamısti.jungkooka baktigimda, sırıtarak bana bakıyordu kulağıma eğilip bana ne istedigi soyle bebeğim hadi hızlan, hızlan ne resmen beni delirtneye ugrasiyordu.
Bagirarak sert becer beni sevgilim ( ve yazar öldü)
Jungkook istegin emirdir diyip resmen icimi yırtarcasına hızlanmıştı. boşalacaktım kendimi zor tutuyordum jungkook hızlanınca onunda boşalacagını anlatmıştım aynı anda sona yaklaşırken jungkook kurt dişleri çıkarıp mühür yerime dişlerini geçirmişti. Kanayan yeri emdikten sonra icimden çıkıp yanıma uzandı beni kendine çekip uyumamı söyledi evet şuan herşey cok güzeldi ama yarın ne olacak.

Kusura bakmayın anca bu kadar oldu

okumaktan çok daha zormuş smut yazmak
Sizi seviyorum bayyyy♥

I m Afraid DeltaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin