מה שקרה עם אופיר

153 6 4
                                    

טוב אז ברגע שהבנתי שהיא מבקשת ממני רק כדי לעשות לי מייקאובר כעסתי כל כך, תבינו כמישהו מנסה לשנות אותי אני ממש מתעצבן מהר צרחתי עליה והבנתי שהשתחררתי. "למה אתה צועק?" היא שאלה אותי, "יודעת מה? אני אענה לך על שאלה בשאלה. למה השתמשת בדיבור הקסמה עלי?" עניתי לה. רציתי לברוח אבל באותו רגע היא משכה ונישקה, השפתיים שלה היו כל כך רכות והיא ניסתה להעמיק את הנישקהאבל כל כך התביישתי ונהייתי אדום כל כך,שברחתי מביתן אפרודיטה (עדיין בלי חולצה)
, אדום לגמרי ברחתי ליער והתחלתי לבכות.אחרי כמה דקות לונה הגיעה ומצאה אותי בוכה. "מה קרה?" היא שאלה אותי, "אופיר מביתן אפרודיטה נישקה אותי" "אוי לא אמרתה לה שאתה בי נכון?" היא שאלה אותי,"לא" עניתי לה. "תראה זה בסדר" היא אמרה לי.
נקודת מבט: אופיר
וויל התכוון ללכת אבל משכתי אותו ונישקתי, נהנתי, וניסיתי להעמיק את הנשיקה אבל באותו רגע הוא ברח. ראיתי שהוא היה נורא אדום.באותו רגע נכנסה לונה מביתן אתנה,"למה וויל יצא מפה בלי חולצה?" "טוב בגלל שנשיקתי אותו" אמרתי לה. "תגידי לי את נורמלית?!" היא שאלה אותי בצרחות, "מה הבעיה?" עניתי לה. "הוא בי!"
היא אמרה, "אז רגע מה הבעיה?" עניתי לה, "טוב אם אני הייתי בי והיית מנשקת אותי פתאום גם אני הייתי בורחת" היא אמרה לי ויצאה

בגלל שהיה לי המון מוזה לא יכולתי להתאפק לעשות עוד פרק היום טוב, תגובות ואני אעשה יותר פרקים.

בן אתנהWhere stories live. Discover now