אז הפעם סיפור שלי, כי גם לי מגיע 😊 חוץ מזה שהפלאפון שלי עמוס בטירוף במימס...
החלק הזה פורסם כבר בספר החפירות שלי, (חוץ מהאחרון) מוזמנים להסתכל שוב שביל להשתעשע.
אז חברים הכי טובים לנצח(?) עוקב אחרי אידיוט בשם רובין, גבר בן 24, עם חרדות חברתיות, עבודה שהוא מתעב והתנהלות פסימית שמאשים את כל הסבל שלו בנער שנטש אותו בנעוריו, מייקל.
ואז אחרי עשור בו הם לא נפגשו הוא רואה את מייקל בבר אליו חברה שלו גוררת אותו ומייקל מעז לא לזהות אותו!!!
אחרי לילה שהם העבירו ביחד החברה שלו (ברוק) משכנעת את רובין לנקום במייקל כך שהוא נכנס איתו למערכת יחסים שהמטרה היחידה היא לשבש אותה.
מה אני אוהבת בסיפור הזה.
חייבת להתוודות זה מוזר להגיד על ספר שלך אבל אני אתן הקדמה לפרק המסכם המתקרב.
הסיפור היה אמור להיות בנאלי ולהיגמר תוך 10-13 פרקים רק בשביל לשמן את שרירי הכתיבה שלי שהחלידו אחרי תקופה בה לא כתבתי, הבעיה הייתה שהתאהבתי במטומטים שם ואני לא מסוגלת לא לפתח עלילה, וכותבים חצופים פה עוררו לי השראה ורצון להשתפר.
למרות שכנראה אם הוא היה יוצא כפי שתכננתי בהתחלה הייתי מוחקת אותו כי מה הטעם לכתוב מבלי להכניס פנימה אדיאולוגיה והשקפת עולם?
כנראה שמה שאני הכי אוהבת שהספר מעביר זה לא להיות תקוע בעבר וללמוד להתגבר על הדברים שקראו לך, ולהסתכל קדימה באמצעות הרבה הומור שהפתיע אפילו אותי!
אז אחרי החפירה הזאת נעבור למימס 😁
⚠ אזהרה המימס מכילים ספויילרים ⚠
(השתדלתי לשים בעיקר כאלו שקשורים לפרקים הראשונים, הרוב הם עד פרק 10 בערך)
YOU ARE READING
מימס של ספרים
Randomכשאת אוהבת לממם, ואוהבת לקרוא והתחביבים מתחברים ביחד. אז החלטתי להפוך את המכונת מימס המשומנת שאני לספר אחד, במקום להעמיס על הספר חפירות שלי. תודה ל Angie_s היקרה על הכריכה ☺️