Ilk Bakis

2 0 0
                                    

Önsöz

Merhaba Arkadaşlar, nerden başlasam bilemiyorum aslinda ama başlayıp yazmak iyi gelicek gibime geliyor. Son Günlerde çok aklımda çok fazla üzüyor çok fazla düşündürüyor. Onun için yazmaya Karar verdim belki biraz olsa iyi gelir aklımdakileri Kelimelere dökmek.
Size yaşadığım Yarim kalan ilk Aşk Hikayemi anlatıcam, zor olsada. Umarim beğenirsiniz, umarim benim gibi bir Hikaye yaşamazsınız, umarim siz sevilirsiniz ve kavuşursunuz.
Ben sevdim, sevildim ama kavuşamadım..

Her Eylül bir şeylerin başlangıcıdır!
Ya yeni Aşklarin,
Yada yeni Kararlarin.

Birinci Bölüm
-Ilk Bakış-

Yil 2018, Eylül 22 bugün Kuzenimin Düğünü var. Aslinda pek görüşmediğim bir Kuzenim hatta belki 3 Senedir görüşmediğim Kuzenim Amcamin Oğlu ve bir zamanlar Can Yoldaşım olan Kuzenimin Abisi. Bir Zamanlar diyorum çünkü büyük bir Hata yapip suçunun benim üstüme kalmasina izin vermişti. Neyse buda ayri bir Konu. Düğün günü geldi ve ben bir şeyleri aşıp o Düğüne gitmeye, onlarin yaninda olma kararini aldım. Zaten son bir zamanlarda biraz konuşmaya başlamıştık. Ben Kin tutan bir Insan değilim zaten.
Sabah kalktim özellikle Düğün için diktirdiğim Elbiseyi giydim, Makyajimi yaptim Başımı bağladım, ah evet bu ara ben Ailemizin  tek Tesettürlü kiziyim. Abim ve küçük Kuzenim ile Damat evine gitmeye yol aldik. Yağmurlu bir gündü, vardığımızda içeriye nasil islanmadan girebileceğimizi düşünüyorduk ki Şansımıza Arabada Şemsiye vardi. Evin önünde bir çok Genç duruyordu, sanirsam Kuzenimin Arkadaşlarıydı. Pek Dikkat çekmek istemesemde hepsinin bakişlarini üstümde hissedip, pek aldirmadan içeri kaçtım.
Gelin evine geçtik Gelinimizi Davulu Zurnali evden çıkardık. Düğün Salonuna vardiğimizda kapida Kuzenim ve Amcamlarla durup Misafirleri karşıladık. Bir Zaman sonra Ailemizin genç Kızları olarak Pistte geçip  oynamaya başladık. Bir ara Kuzenim bana eğildi ve bakışlarıyla bir Grup Erkeğe işaret etti aralarinda biriyle görüşüyormuş. Aslinda Türkiyede sevgilisi varmış ama hiç iyi gitmiyormuş ilişkileri ayrilmak istiyormuş ve karşısına bu çocuk çıkmış oda Abısının bir Arkadaşiymis zaten. Neyse onu gösterince benimde Bakışlarım hemen o tarafa kaydi zaten.

Ve an o andi.. gösterdiği Çocuğun yaninda biri daha vardi, O vardi.
Sarışın, uzun boylu mavi gözlü... Hemen kuzenimin Koluna vurup onun kim olduğunu sordum. Oda gülüp: ,,napicaksin"dedi, o ara Onunda bakişlarimi fark ettiğini anladim ve hemen Pistten ayrıldım. Sonrasi bir Türk Düğün klasiği olarak devam etmişti bakışmalar gülüşmeler. Kim olduğunu sonradan öğrendim tabi. Oda kuzenimin arkadaşiymis hatta ben Kardeşiyle tanişiyormuşum beraber Ümreye gitmiştik.
Düğünün sonuna doğru gittiklerini gördüm ve Umre arkadaşımı yolcu etmek için yanlarına gittim. Annesi ve Kardeşine sarılırken gözleri hep üzerimdeydi ... ve bizim Hikayemiz burda başlamişti.

Şimdilik kulağa herşey ne kadar güzel ne kadar şirin geliyor değil mi?
Ama aslinda öyle değil,hatta demin (en fazla 20 dakka önce)sanırsam birbirimize olan tüm hoş görüşler bile kalktı artik... 18.12.2020

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 18, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yarım kalan. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin