Part 3.

26 1 1
                                    

1. Kad je moja ćerka imala 3 godine, imali smo mačku koja je rodila mrtve mačiće. Moja ćerka je pitala da li možemo da napravimo krstove za njih, pa sam uzeo da ih pravim.
Dok sam ih pravio, razgovor je išao ovako:
Ona: Zar nisu premali?
Ja: Premali za šta?
Ona: Zar nećemo da ih zakucamo na krstove?
Ja:(nakon nekoliko momenata tišine) Nećemo to da uradimo.
Ona: Ooo...😔

2. Čvrsto sam spavala, i oko 6 ujutru me je probudilo lice moje četvorogodišnje ćerke koje je bilo samo na nekoliko centimetara od mog. Pogledala me je pravo u oči i prošaputala "Želim da ti oljuštim svu kožu."

3. Katolička škola u koju moje dete ide je stara preko 100 godina, i ima podrum ispod sale za fizičko, koji se služi kao skladišni prostor. Jednog dana sam menjao profesora, i jedna od lopti se skotrljala niz stepenice. Mala devojčica je stajala na vrhu stepenica i vikala "Samo mi je baci". Otišao sam do nje i pitao sa kim razgovara, na šta je ona odgovorila "Sa onim velikim čovekom u dnu stepenica". Sišao sam i nikoga nije bilo dole, i nije bilo nijednog drugog ulaza.


Pitao sam drugu decu da li su videla tog čoveka ranije, i rekli su da jesu, ali im je sestra zabranila da pričaju o tome. Tražio sam da opišu sestru i opisali su mi kaluđericu, a u školi nije bilo kaluđerica poslednjih 40 godina.


4. Nedavno sam išao autobusom, i stao je na semaforu ispred doma zdravlja. Mala devojčica koja je sedela ispred mene se okrenula i rekla "Smrt je doktor siromašnog čoveka."
 

5.  Zašto plačeš?

-Loš čovek
Koji loš čovek?
-Tamo (pokazuje iza mene ka tamnom ćošku sobe)

Lampa koja je stajala na polici u tom ćošku sobe je u tom trenutku pala. Ćerka je spavala te noći samnom i suprugom u krevetu.


______________________
Nadam se da vam se sviđa

Love ya~🖤

Zakljucane MisliDonde viven las historias. Descúbrelo ahora