Kevin pov*
Trebuie sa ma bag in seama cu tipa asta neaparat, arata destul de bine, trebuie sa o am in pat cumva. Doar ca pare destul de...neatinsa fata, s-ar putea sa se lase greu. Dar cine imi rezista mie? Nimeni; toate ma vor, aproape toate ma au. Aseara am fluierat-o, ce idot mai sunt si eu cateodata, ce credeam? Ca vine si mi se aseaza direct in.... Trebuie sa fiu romantic, pare ca ii plac porcariile astea ei. Am citit-o inca de la supermarket, e timida si incearca sa ascunda asta prefacandu-se rea. Dar e foarte frumoasa, adica buna, vreau sa zic ca e buna sa o am o data. Doar o data, nu vreau sa imi incalc propriile reguli, prima fiind chiar asta, ma culc cu ele o singura data, apoi uit complet, nu conteaza cat de frumoase sunt. Tipa asta insa o sa imi dea ceva batai de cap.
E deja ora 14:00, iar am dormit jumatate de zi. Cobor in bucatarie sa imi fac ceva de mancare, dupa ies sa vizitez orasul. Ma urc in masina si pornesc spre centrul orasului, sperand sa gasesc si eu o distractie pentru seara asta. Parchez masina si constat ca tocmai sun singur in centrul orasului asa ca dau un telefon sa imi chem cateva ajutoare. In nici 15 minute, alte doua masini parcheaza langa mine, din ele coborand prietenii mei, cu chef de distractie. Cobor, ii salut si intram in pub, gata sa avem o seara de neuitat. Imi rulez un cui, dupa imi fac tupeu sa vorbesc cu domnisoara care ma absoare din priviri de cand am intrat.
-Bunaa...mai esti in seara asta, ma trezesc eu adresandu-ma fetei care avea in mana un pahar cu ceva tarie. Nu imi raspunde, insa ii vad zambetul cum se largeste aproape pana la urechi. In cariera mea de cuceritor, am invatat cateva lucruri despre femei. Primul lucru ar fi ca un zambet, inseamna o mie de cuvinte, dar zambetul fetei asteia, insemna un singur cuvant: trage-mi-o! O vad cum se apropie de mine si ma saruta, e clar, in seara asta o duc bine. O iau pe sus si ma indrept cu ea spre masina mea, o las jos si ii deschid usa, dupa care ma urc si eu in masina.
-Unde vrei sa mergem? o intreb eu pe fata in timp ce plec de pe loc.
-Hmm, vreau in padure, zice fata aratandu-mi un zambet foarte pervers.
Stiu exact unde sa o duc pe gagica. Vara trecuta am gasit un loc intr-o padure care e destul de aproape de pub-ul din care am iesit si care e destul de...romantic, as putea spune.
Ajunsi acolo, opresc masina si tipa nici nu sta prea mult pe ganduri ca o si vad peste mine, sarutandu-ma peste tot. O dezbrac usor, imi dau scaunul pe spate la maxim si o las pe ea sa isi faca de cap. Adevarul e ca e destul de buna la asta, m-am simtit minunat cu ea, pacat ca trebuie sa o duc inapoi si sa nu o mai caut vreodata. Dar cel mai ciudat lucru e ca in timp ce o faceam pe asta sa geama, in capul meu era fetiscana cu care umbla asa zisa verisoara mea. Ce sa mai, sigur trebuie sa o am.
-Mi-a placut, zice fata in timp ce isi punea rochia inapoi pe corpul ei care mi-a oferit placere in seara asta. Cand ne mai vedem? ma intreaba ea.
-Aaaa, lasa- mi numarul tau si te sun eu, ii raspund stiind destul de bine ca nu o sa o mai sun vreodata. Scoate din geanta un carnetel si un pix, scrie numarul acolo, rupe foaia, o lasa pe bordul masinii si isi scoate telefonul, pe care il butoneaza pana ajungem inapoi la local.
Merg sa ii deschid usa, dupa care incui masina si ma fac nevazut. Ma intorc la prietenii mei, care erai toti morti, unii de bautura, altii de la droguri, altii de la ambele. Ii anunt ca plec si ies afara sa fumez o tigara, dupa care ma indrept spre casa deoarece pentru seara asta mi-am atins obiectivul. Nu imi e somn, asa ca parchez masina in fata casei si o iau pe jos, sa ma plimb. Imi aprind o tigara si ma asez linistit pe o bancuta. Fiind deja destul de tarziu, nu mai era nimeni pe strada, o liniste asurzitoare era asezata peste oras.
Dau sa ma ridic de pe banca dar aud pe cineva alergand venind spre mine. Cand ma uit sa vad cine e, ce sa vezi, fetiscana al carei nume nu il stiu, cu castile in urechi, trece pe langa mine parca nevazandu-ma, dar stiu sigur ca s-a si uitat putin la mine, dupa a marit viteza si s-a facut deja nevazuta. Ma ridic si ma indrept in fuga spre casa ei si o astept acolo pentru ca trebuie sa imi pun planul in aplicare daca vreau sa o am cat mai repede. O vad cum se apropie, cand ma vade, se opreste din alergat, isi pune castile in buzunar, si incearca sa treaca pe lnga mine, fara sa zica macar buna. Eh, sexul cere sacrificii asa ca:
CITEȘTI
O poveste destul de adevarata
Любовные романыCand doi tineri se indragostesc, totul devine mult mai simplu. El, renunta la tot pentru ea si ea pune tot ce are la picioarele lui. Pare povestea perfecta, nu-i asa? Dar cand problemele incep sa apara, cine va ramane pana la capat?